همراه اول
12. بهمن 1396 - 9:44   |   کد مطلب: 33349
قضاوت برادران حیدری در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر
رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان همدان از قضاوت داوران همدانی در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رضا جابری اظهار کرد: هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از فردا آغاز خواهد شد که در دو بازی روز جمعه از این هفته از مسابقات، داوران همدانی قضاوت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: بیژن حیدری داور خوب همدانی داور بازی سپیدرود رشت و استقلال خوزستان خواهد بود که این بازی روز جمعه 13 بهمن‌ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت و از ساعت 14:30 برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته داوران هیات فوتبال استان همدان خاطرنشان کرد: سیدیعقوب حجتی و علی‌اکبر عظیم‌پور کمک‌های بیژن حیدری در این مسابقه هستند و بهرام مهرپیما نیز ناظر بازی است.

جابری با بیان اینکه پیام حیدری نیز این هفته قضاوت دارد، عنوان کرد: روز جمعه بازی دو تیم پدیده خراسان و تراکتورسازی تبریز را پیام حیدری دیگر داور ارزنده همدانی سوت می‌زند.

وی با بیان اینکه این بازی در ورزشگاه ثامن مشهد و از ساعت 14:30 برگزار می‌شود، گفت: علی میرزابیگی و فرهاد فرهادپور کمک‌های او در این بازی هستند و محمود رفیعی هم ناظر بازی خواهد بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار