همراه اول
14. بهمن 1396 - 8:21   |   کد مطلب: 33360
پیروزی های شیرین پاس و شهرداری در لیگ دسته دو
دو تیم پاس و شهرداری همدان با کسب پیروزی در برابر تیم های نفت امیدیه و بعثت کرمانشاه در هفته بیستم مسابقات لیگ دسته ۲ تا حدودی از خطر سقوط به لیگ دسته ۳ گریختند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،در هفته بیستم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، دو تیم پاس و شهرداری همدان در گروه سوم این رقابت‌ها مقابل رقبای خود پیروز و به ابقا در این دسته از بازی‌ها امیدوار شدند.
پاس در استادیوم شهید حاجی‌بابایی مریانج با نتیجه دو بر یک برابر نفت امیدیه تیم صعود کرده به دور بعدی بازی‌ها پیروز شد رسید تا قهرمان اسبق اسیا با رساندن جمع امتیازات خود به عدد 26 علاوه بر فرار از خطر سقوط به لیگ دسته 3 در هفته پایانی مسابقات نیز نیم نگاهی به صعود به مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور داشته باشد.
شاگردان عبدالمجید باقری‌نیا با این برد 26 امتیازی شده و در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. در شرایطی که تیم چهارم جدول یعنی خوشه‌طلایی ساوه 27 امتیاز دارد و تیم رده سومی پالایش آبادان هم 29 امتیاز در ذخیره دارد.
پاس هفته آینده استراحت دارد و در هفته پایانی این رقابت ها باید در شهر بم به مصاف شهرداری این شهر برود که برای سقوط از پایین جدول دست و پا می زند و پاسی دیدار سختی برابر این تیم دارند و با شرایط بالا احتمال صعود پاس به دور بعد بسیار اندک به نظر می رسد.
اما شهرداری همدان در کرمانشاه دست به کار بزرگی زد و تیم بعثت 25 امتیازی را در خانه مغلوب کرد تا هم خود به صعود امیدوار شود و هم رقیب سنتی را به صف تیم‌های فانوس به دست و گزینه اصلی سقوط سوق دهد.
شاگردان بابک صمدیان با نتیجه دو بر یک بعثت را شکست دادند تا آنها نیز 26 امتیازی شوند. 
گل‌های تیم شهرداری همدان را در این دیدار حسن ذوالفقاری و رضا بهرام پور در دقایق 33 و 80 مسابقه به ثمر رساندند و تیم بعثت کرمانشان نیز تک گل خود را در نیمه اول بازی و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
تیم شهرداری هفته آینده در خانه میزبان نفت آبادان خواهد بود و در صورت برد در این دیدار حساس می تواند امیدوار به بقا در لیگ دو باشد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار