همراه اول
14. بهمن 1396 - 10:43   |   کد مطلب: 33366
روزهای پرترافیک هیات همگانی همدان در برگزاری المپیاد همگانی
مدان این روزها فعالیت چشمگیرتری در برگزاری برنامه های ورزش همگانی دارد و هم اکنون نیز علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی ایام دهه مبارک فجر، در تدارک گسترده در اجرای المپیاد همگانی است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رئیس هیات ورزش های همگانی همدان با بیان این که نخستین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی همزمان در سراسر کشور در بهمن ماه جاری برگزار می‌شود، اظهار داشت: این المپیاد با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان، هیئت ورزش‌های همگانی و چند هیئت ورزشی همزمان در استان همدان برگزار خواهد ‌شد.
هادی سبزواری افزود: در این المپیاد ورزشکاران در 8 رشته طناب زنی، دارت، شوت، روپایی، طناب‌کشی، بسکتبال، والیبال، داژبال و پنالتی هدفمند به صورت مشترک و دو رشته انتخابی بومی محلی با همکاری هیئت‌های ورزشی مربوطه از جمله هیئت ورزش‌های همگانی، انجمن‌های ورزشی، ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، والیبال، بسکتبال و فوتبال به رقابت می‌پردازند.
وی با اشاره به این ‌که همه شهرستان‌های استان در این المپیاد حضور دارند در رابطه با اهداف برگزاری آن گفت: هدف از برگزاری این المپیاد ترویج ورزش همگانی، مشارکت مردم سراسر کشور در ورزش، توجه به سلامت اجتماعی و ایجاد شور و رقابت بین ورزشکاران است.
وی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی ورزشی متعددی توسط دستگاه ورزش و هیات همگانی در کنار سایر هیات ها برای گرامیداشت دهه مبارک فجر تدوین شده که از جمله آن می‌توان به برگزاری مسابقات داژبال انتخابی همدان، همایش بزرگ ورزش صبحگاهی، همایش بازی فکری کودکان، جشنواره طناب‌زنی، جشنواره آدم‌برفی، مسابقات فوتسال کارکنان دولت کشور در همدان، مسابقات آمادگی جسمانی، مسابقات فریزبی، برگزاری همایش اسپینینگ و کانگوجامپ  اشاره کرد.
وی با بیان اینکه به مناسبت ایام مبارک دهه فجر همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی آدینه در سراسر استان برگزار می‌شود، گفت: همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان‌های تویسرکان، اسدآباد و بهار دیروز برگزار شد و سایر شهرستان ها نیز این برنامه را اجرا می کنند.
وی به اعزام تیم پیرامید همدان به مسابقات کشوری اشاره کرد و گفت: هم اکنون تیم منتخب در حال تمرین است و به زودی به مسابقات کشوری اعزام می شود.
سبرواری همچنین از دکتر شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، دکتر مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی و نیز دکتر منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان در راستای حمایت و همکاری لازم در برگزاری برنامه های متنوع المپیاد ورزش همگانی و نیز برنامه های دهه مبارک فجر قدردانی کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار