همراه اول
18. بهمن 1396 - 12:43   |   کد مطلب: 33399
همایش بزرگ ورزش صبحگاهی به مناسبت دهه فجر در همدان برگزار می‌شود
معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان گفت: همایش بزرگ ورزش صبحگاهی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،علی ضمیری کامل با اشاره به برگزاری همایش بزرگ صبحگاهی در همدان اظهار داشت: همایش بزرگ صبحگاهی پنجشنبه 19 بهمن‌ماه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر از ساعت ۶ تا ۷ صبح در سالن ابن سینا همدان برگزار می‌شود. 
وی افزود: این همایش ویژه آقایان بوده و ورزشکاران سالن‌های همایش صبحگاهی سراسر همدان در این همایش شرکت می‌کنند. 
معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان با اشاره به‌رایگان شدن سالن‌های ورزشی همدان برای ورزش صبحگاهی گفت: سالن‌های ورزشی تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان استان‌همدان همه‌روزه از ساعت ۵ تا ۸ صبح به‌صورت رایگان در اختیار آحاد مردم قرارگرفته و با اعزام مربی ورزش همگانی را به‌خوبی در سالن‌ها طی ساعت اولیه صبح ترویج داده ایم. 
وی خاطرنشان کرد: ابتکار استان‌همدان در رایگان شدن سالن‌های ورزشی برای انجام نرمش ورزش صبحگاهی الگوی کشوری شده و در این راه شهرداری همدان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان نیز یک سالن به‌طور رایگان و دانشگاه علوم پزشکی همدان ۲ سالن به‌طور رایگان در اختیار این طرح قرار داده‌اند. 
وی با اشاره به فعالیت ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی در استان‌همدان فعال است. 
ضمیری کامل عنوان کرد: در شهر همدان ۱۴ ایستگاه آقایان و ۲۲ ایستگاه بانوان راه‌اندازی شده و روزانه نزدیک به چندین هزار نفر در این ایستگاه‌ها فعالیت دارند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار