همراه اول
21. بهمن 1396 - 8:23   |   کد مطلب: 33407
گلایه های رئیس کمیته فوتبال محلات همدان از بی مهری مسئولان
رئیس کمیته فوتبال محلات همدان از بی مهری مسئولان در اعطای جوایز برترین های لیگ فوتبال محلات این شهر انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،سعید پناه آبادی : با گذشت ماه ها از برگزاری فینال رقابت های لیگ فوتبال محلات همدان، مسئولان ورزش شهرداری نسبت به پرداخت جوایز تعهد شده به تیم های برتر کوتاهی می کنند.

وی بیان کرد: امسال برای کاهش هزینه ها و تاثیرگذاری بهتر در روند رشد و اعتلای فوتبال محلات، با وجود استقبال تیم ها از حضور در این مسابقات نسبت به کاهش تیم های شرکت کننده اقدام کردیم اما بازهم کم توجهی به جایگاه فوتبال محلات را شاهد هستیم.

پناه آبادی  اضافه کرد: این در حالیست که فوتبال محلات زمینه ساز استعدادیابی و پرورش نخبه ها و معرفی آنها به سطح باشگاه ها بوده و از جایگاه ارزنده ای در محلات برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: فوتبال محلات همدان افتخار این را دارد که به عنوان الگوی برگزاری در کشور مطرح است و در سامانه الکترونیکی فوتبال محلات نیز اسامی یکصد تیم و بیش از سه هزار بازیکن به ثبت رسیده و از این سیستم نوین در اجرای مسابقات بهره می برد.

رئیس کمیته فوتبال محلات افزود: حضور بیش از یکصد تیم در فوتبال محلات نشان از جایگاه ارزنده این رقابت ها در بین جوانان است اما در صورت کم توجهی به خواسته و مطالبه به حق اعضای تیم ها، نسبت به خروج از سیستم باشگاه شهرداری همدان اقدام می کنیم.

وی بیان کرد: اینکه برای خیلی از تیم ها اعتبار لازم برای هزینه کردن وجود دارد اما برای جوایز برترین های فوتبال محلات مشکل تامین بودجه بهانه می شود، رفتار درستی نیست.

پناه آبادی افزود: بارها نسبت به برگزاری آیین تجلیل از برترین های فوتبال محلات همدان درخواست کرده ایم اما مشکلات مالی را دلیل انجام نشدن این برنامه عنوان کرده اند.

لیگ فوتبال محلات همدان امسال با حضور 80 تیم برگزار شد.

این رقابت ها الگوی کشوری شهرداری ها در سال های گذشته و مورد تمجید مسئولان قرار گرفته است.اقای پناه ابادی بیان نمودن باز هم مثل همیشه چشم امید به حمایت های اعضایی محترم شواری شهر و شهردار همدان داریم که مشکلات ورزش محلات را پیگری نمایند . 

در پایان  پناه ابادی درمورد اولین دوره مسابقات فوتسال محلات که به میزبانی شهر جورقان در حال برگزاریی است بیان کردن این دور مسابقات با شرکت 16 تیم محلات به همت اعضایی کمیته محلات و اعضایی شواری شهر جورقان و شهردار این شهر استارت خورد و با مشخص شدن چهره چهار تیم نهایی این مسابقات به روزهای پایانی خود نزدیک میشود اقای پناه ابادی از حمایت های شهردار و اعضایی شوار شهر و هیت فوتبال جورقان بابت دراختیار گذشتن سالن شهر جورقان  برای این مسابقات تشکر و قدر دانی کردن و از زحمات کلیه  اعضایی جدید کمیته ورزش محلات که زحمات زیادی برای بهتر برگزار شدن این مسابقات کشیدن تشکر وقدردانی کردند. 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار