همراه اول
21. بهمن 1396 - 10:16   |   کد مطلب: 33411
اعلام نتایج مسابقات استانی اسکیت سرعت به مناسبت دهه مبارک فجر در همدان
به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مسابقات استانی اسکیت سرعت در همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مسابقات استانی اسکیت سرعت با شرکت تیم های منتخب شهرستان های ملایر، نهاوند، کبودراهنگ و همدان در دو بخش پسران و دختران زیر ۱۴ سال در ۴ رده سنی برگزار گردید که در پایان در رده سنی 6 تا 7 سال پسران پدرام روشنی معز از کبودرآهنگ در جایگاه نخست ایستاد و امیر علی رنگ امیز و امیرعلی رسولی هر دو از همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رده سنی 8 تا 9 سال نیز ماهان خوانساری از همدان اول شد و ایلیا اسکندری و بنیامین کریم طجری هر دو از ملایر به ترتیب دوم و سوم شدند
در رده سنی 10 تا 11 سال پسران علی ظهوری، رهام عظیمی و مهیار احمدی هر سه از همدان به ترتیب اول تا سوم شدند.
در رده سنی 6تا 7 سال دختران باران تکرلی از همدان قهرمان شد و ستایش سلگی از نهاوند و زهرا غلامی از کبودرآهنگ به ترتیب دوم و سوم شدند. 
در رده سنی 8 تا 9 سال ارینا عباسی و ساناز درویشی هر دو از نهاوند به ترتیب اول و دوم شدند و محیا احمدی از کبودرآهنگ در جایگاه سوم ایستاد.
در رده سنی 10 تا 11 سال دختران غزل برازنده از همدان اول شد تارا عسگری از نهاوند در رده دوم قرار گرفت و ساغر ظهوری از همدان سوم شد.
در رده سنی 11 تا 12 سال دختران سارا جدیدالاسلام از همد، سالی لطیفی از نهاوند و یاسمن مقصودی ازهمدان به ترتیب اول تا سوم شدند.
در مراسم افتتاحیه مسابقات که با حضور دکتر حاج بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد مهدی مجیدی رئیس هیات اسکیت استان همدام ضمن خیرمقدم به حضار گزارشی از اقدامات هیات اسکیت استان را ارائه نمود و هدف از این مسابقات را گرامیداشت ایام الله دهه فجر و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان در این رشته ورزشی اعلام کرد .
درخاتمه با اهداء مدال و حکم قهرمانی از نفرات برتر مسابقات تجلیل به عمل آمد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار