همراه اول
22. بهمن 1396 - 9:04   |   کد مطلب: 33421
جامعه ورزش ایران با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،ورزشکاران که نقش آنها در پیروزی انقلاب اسلامی همگام با سایر مردم به رهبری امام خمینی (ره) بر کسی پوشیده نیست، پس از انقلاب نیز همواره تحت فرامین بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در تمامی صحنه های دفاع و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی، حضوری پرشور و باشکوه داشتند.

بر همین اساس، مسئولان ورزش استان و هیات های ورزشی، ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی، مربیان و پیشکسوتان صبح امروز با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و با آرمان های والای بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند.

جامعه ورزش همدان که طبق برنامه مقابل اداره کل ورزش و جوانان  واقع در خیابان پاستور تجمع کرده بودند، با شروع راهپیمایی در حالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی، تمثال بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری را در دست داشتند با شروع راهپیمایی به خیل عظیم جمعیت پیوستند و حرکت خود را به سمت میدان آغاز کردند.

در مراسم باشکوه امروز همچنین جمعی از ورزشکاران رزمی با پوشیدن لباس های مخصوص که جلوه جالب و زیبایی به راهپیمایی داده بود، در طول مسیر راهپیمایی اقدام به انجام حرکات رزمی کردند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار