همراه اول
24. بهمن 1396 - 10:24   |   کد مطلب: 33433
هزینه کردن در فوتبال هدر دادن پول نیست / بازیکنان شهرداری چشم انتظار دریافت قسمتی از قرار دادخود تا قبل از عید
بابک صمدیان مربی توانمند همدانی گفت: ما باید مدنظر داشته باشیم که هزینه کردن در فوتبال پول هدر دادن نیست و همه ما یک هدف قابل دسترس داریم ، در حال حاضر در استان همدان 5000 نفر فوتبالیست در سنین و رده های مختلف آموزش می بینند با هدف اینکه در نهایت به تیم شهرداری یا پاس راه یابند اگر این تیم ها وجود نداشته باشند شاید جمعیت آن ها به 1000 نفر کاهش یابد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،در هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور،  تیم فوتبال شهراری همدان در استادیوم شهید مفتح همدان میزبان تیم پالایش آبادان  شد و  در این بازی پربرخورد و پرحاشیه تیم فوتبال شهرداری همدان با تک گل حسن مرادی در دقیقه 95 پیروز شد تا با برتری در آخرین بازی فصل خود، در لیگ دسته دوم ماندگار شود و نمره قبولی به بابک صمدیان در کارنامه فوتبال استان داده شود . 

 

شهرداری اکنون در جدول تنها تیمی است که 20 بازی خود را انجام داده و در هفته پایانی استراحت خواهد داشت و باید به بابک صمدیان نمره قبولی داد که در هشت بازی با شهرداری، چهار برد و چهار مساوی به دست آورد.

 

به همین بهانه با مربی خوش اخلاق همدانی به گفت و گو پرداختیم . 

 

بابک صمدیان در پاسخ به اینکه برای فصل آینده چه برنامه ای دارید و تیم را چگونه ارزیابی می کنید بیان داشت: هنوز برای فصل آینده صحبتی با من نشده است بنابراین حرفه ای نیست که برنامه را اعلام کنم اما قطعا برنامه های زیادی برای تیم می توان داشت و فرصت زیادی هست که بتوان یک تیم خوب جمع و جور کرد . 

 

وی ادامه داد: اگر ما بخواهیم یک تیم صعود کند باید اول زیر ساخت ها درست شود و همه چیز از قبل مهیا شود و منابع مالی و امکانات سخت افزاری قبل از فصل معلوم شود و مبالغ بازیکن ها به موقع پرداخت شود چرا که اگر ما بهترین بازیکن ها و بهترین کادر فنی و مجرب را داشته باشیم اما بازیکن ها خوب ساپورت نشوند نتیجه خوبی نمی توان از آن ها انتظار داشت . 

 

مربی توانمند همدانی اظهار داشت: تاکنون 35 درصد از مبالغ قراردادهای بازیکن های شهرداری همدان پرداخت شده است که حداکثر قرارداد  این فصل برای یک فوتبالیست 35 میلیلون تومان بوده است و متوسط قرارداد نیز حدود 20 میلیون بوده است ، که همین مبالغ نیز کفاف زندگی یک بازیکن که متاهل باشد را نمی دهد و مشکلات حاشیه ای زیادی در روز مسابقه برای آنها به وجود آورده است . 

 

صمدیان با بیان اینکه شاید خیلی ها عنوان کنند که خیلی از تیم ها به همین صورت هستند تصریح کرد: درست است تیم هایی با این شرایط نیز وجود دارد اما آن ها هم نتیجه نمی گیرند مگر اینکه استثنائاتی وجود داشته باشد که نمی توان به آن ها تکیه کرد . 

 

وی عنوان کرد: زیر ساخت ها در فوتبال لازمه موفقیت است و همدان دارای زمین های  زیادی است و تیم های زیادی از آن ها استفاده می کنند و عملا دیگر برای  بزرگسالان قابل استفاده نیست بنابراین از اول فصل باید برای یک تیم قرارداد بست و  در همان جا تمرین کرد . 

 

مربی همدانی داشتن اسکلت تیمی منسجم را مهمترین عامل در موفقیت یک تیم دانست و افزود: شهرداری پارسال با یک اسکلت تیمی ثابت 3 سال حضور داشت و امسال نیز 50 درصد بازیکن ها تغییرات داشتند و بازیکن هایی که حضور داشتند یا در سطح پایین تر بودند یا هم سطح بودند و یکی از مهمترین دلایل افت تیم را شاید بتوان بهم خوردن اسکلت تیمی دانست . 

 

وی حضور بازیکن های چون حمید عسگری ، رسول رضایی ، حامد بختیاری و حمید پروا در عملکرد فصل قبل قطعا تاثیر بسزایی داشته است . 

 

مربی با تجربه همدانی گفت: امیدوارم قبل از عید مبالغی از قراردادهای بازیکنان پرداخت شود و ما باید مدنظر داشته باشیم که هزینه کردن در فوتبال پول هدر دادن نیست و همه ما یک هدف قابل دسترس داریم ، در حال حاضر در استان همدان 5000 نفر در فوتبال در سنین و رده های مختلف در حال آموزش هستند که در نهایت به تیم شهرداری یا پاس راه یابند اگر این تیم ها وجود نداشته باشند شاید جمعیت آن ها به 1000 نفر کاهش یابد و علاقه جوانان به فوتبال و فعالیت آن ها در این رشته یعنی دور شدن 5000 جوان از معضلات و اعتیاد و ... که در حال حاضر گریبانگیر جامعه است . 

 

 

انتهای پیام/ 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار