همراه اول
22. اسفند 1396 - 10:53   |   کد مطلب: 33616
ایجاد تحول و پویایی از اولویت های هیات بدمینتون استان خواهد بود
هادی تیپ افزود: ایجاد تحول و پویایی در هیات بدمینتون از اهداف مدیریت جدید بوده و تهیه و تدوین برنامه راهبردی و استراتژیک هیات از اولویتهای مهم هیات می باشد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،نخستین نشست هم اندیشی اعضای هیات بدمینتون شهرهمدان با حضور مربیان و داوران این رشته در سالن کنفرانس ابن سینا برگزار گردید. 
در این جلسه دکترهادی تیپ رییس هیات بدمینتون استان ضمن تشکر از حضور مربیان و داوران از زحمات و تلاش های جمال لطیفی سرپرست اسبق هیات قدردانی کرد و افزود: ایجاد تحول و پویایی در هیات بدمینتون از اهداف مدیریت جدید بوده و تهیه و تدوین برنامه راهبردی و استراتژیک هیات از اولویتهای مهم هیات می باشد. 
وی از ورزش بدمینتون به عنوان رشته ای مفرح و نشاط آور ، پر طرفدار و محبوب در بین خانواده ها یاد کرد و افزود: گسترش، شناسایی و جذب حداکثری افراد در حوزه همگانی از دیگر برنامه هیات بدمینتون می باشد.
هادی تیپ در پایان تکریم و احترام، نظم و انضباط کاری، قانون مداری و برنامه محوری را از دیگر جمله شاخص های هیات بدمینتون دانست.
در ادامه پیرزادی دبیر هیات بدمینتون گزارش عملکرد چند ماهه این هیات را ارائه نمود . 
در بخش پایانی جلسه مربیان و داوران به ارایه دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداخته و نبود کلاس و عدم برگزاری کارگاههای باز آموزی را از جمله مشکلات مهم این رشته دانستند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار