همراه اول
14. فروردين 1397 - 9:13   |   کد مطلب: 33674
تلاش جامعه ورزش برای تحقق حمایت از کالای ایرانی / توسعه چشمگیرایران در تولید تجهیزات بدنسازی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۷، سال جدید را سال «حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری کردند.

سردار داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش اظهارداشت:  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۷، سال جدید را سال «حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری کردند.

 

وی ادامه داد: همانطور که می دانیم شعار امسال نیز بدون ارتباط با سال های قبل نیست و در سال های گذشته نیز حمایت از کالای ایرانی در جهت اقتصاد مقاومتی وجود داشته است و امسال همه باید دست به دست هم دهیم و نسبت به تولید کالای ایرانی اقدام کنیم . 

 

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با یادآوری اینکه ورزشکاران ما تا به امروز زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر رقبای خود به میدان رفته و برای نظام و ایرانی از هیچ کمکی دریغ نکرده اند گفت: در حوزه ورزش با توجه به اینکه تجهیزات ورزشی اعم از پوشاک و وسایل ورزشی زیاد است ورزشکاران و دستگاه های مربوطه باید به سمتی حرکت کنند که تولید و استفاده از کالای ایرانی را سرعت ببخشند . 

 

آذرنوش بیان داشت: چیزی که در حال حاضر مردم از آن رنج می برند کیفیفت پایین محصولات ایرانی است و با تلاش سازندگان کالا قابل حل شدن است و در مرحله دوم خود باوری مردم است که باید به این باور برسند که کالای ایرانی توان رقابت با اقلام خارجی را دارد ،چرا که دشمن با جوسازی در کیفیفت کالاهای داخلی ضعف آنها را بزرگنمایی کرده و تبلیغات در این حوزه تاثیر زیاده داشته است . 

 

وی با اشاره به اینکه وزارت ورزش باید برنامه ریزی دقیقی در این خصوص داشته باشد گفت: وزارت ورزش به عنوان بزرگ ترین مرجع ورزشی در کشور می تواند همه را به سمت تولید محصولات داخلی سوق دهد و برای ورزشکاران مشوق حمایت از کالای ایرانی باشد ، علاوه بر آن  فدراسیون ها نیز تامین کننده اقلام هستند و می توانیم برای سال 97 در موضوع لوازم ورزشی پیشرو باشیم . 

 

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: خوشبختانه در تولید تجهیزات بدنسازی داخلی پیشرفت چشمگیری داشته ایم و در سایر رشته ها و زمینه ها باید بهتر از سال های قبل عمل کنیم و جامعه ورزش توان خود را در تحقق شعار سال 97 نشان دهد . 

 

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار