همراه اول
14. فروردين 1397 - 12:01   |   کد مطلب: 33676
بازاریابی داخلی مبتنی بر ذائقه شناسی مصرف‌کنندگان درورزش
کارشناس ورزشی در همدان گفت: تولیدکنندگان البسه های ورزشی با مشکلات و تنگناهای فراوانی دست به گریبان هستند، برنامه‌ریزی و سیاستگذاری‌ها در کشور باید در جهت کاهش هزینه‌های تولید و در برابر کیفیت و قیمت کالا، رقابت‌پذیر و قابل عرضه در بازارهای جهانی باشد.

احسان قنبری کارشناس ورزشی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش اظهار داشت: با توجه به شعار سال جدید که رهبر معظم انقلاب فرمودند و حمایت از کالای ایرانی در حوزه ورزش می توان خدمات ارزنده ای را ارائه داد که در دو بخش احداث اماکن ورزشی و جوایز ورزشی است.

 

وی ادامه داد:در بحث اماکن ورزشی و استتفاده از تجهیزات ، کف پوش و .... وزارت ورزش و دستگاههای اجرایی می توانند هم مشوق باشند و هم اینکه از کالاهای ایرانی استفاده کنند.

 

کارشناس ورزشی بیان داشت:سیاست گذاران کشوری باید هماهنگی بین دستگاهها را مدنظر داشته باشند که در استفاده از تجهیزات مثلا وسایل باشگاههای ورزشی و.......را بتوانند مجاب کنند که از مسابه ایرانی استفاده کنند و حتی اگر وسیله ای کیفیت ایرانی آن زیاد خوب نبود بجای استفاده از کالای خارجی دو بار از مشابه ایرانی آن استفاده کنند چرا که به لحاظ حمایت هیچ منعی ندارد . 

 

وی در حوزه دیگر ورزش جوایز را خاطر نشان کرد و گفت: برای تحقق شعار سال 97 باید دستگاههای ورزشی در سراسر کشور به جای استفاده از اقلام خارجی و یا دادن کارت هدیه و .....از کالاهای ایرانی استفاده کنند .  

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار