همراه اول
10. ارديبهشت 1397 - 4:58   |   کد مطلب: 33766
رسانه‌ ورزش با سپاه، یاران شمسی‌پور و شهدای سولان هم‌گروه شد
مسابقات فوتبال یادواره شهید علیرضا شمسی‌پور از سه‌شنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، به نقل از  خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال جام شهید علیرضا شمسی‌پور پیشکسوت فوتبال و ورزش استان همدان از روز سه‌شنبه هفته جاری به همت هیات فوتبال همدان آغاز خواهد شد.

قرعه‌کشی این دوره از مسابقات با حضور نمایندگان تیم‌ها در دفتر هیات فوتبال استان همدان برگزار شد که تیم‌ها در دو گروه چهار تیمی، رقبای خود را شناختند.

در گروه نخست تیم‌های شدیدی، الوند، جورقان و شهدای مریانج حضور دارند و در گروه دوم هم تیم‌های سپاه انصارالحسین(ع) همدان، یاران شهید شمسی‌پور، شهدای سولان و رسانه‌ ورزش قرار گرفتند.

در روز نخست مسابقات روز سه‌شنبه هفته جاری و از ساعت 16 دو تیم شدیدی و الوند رو در روی هم قرار خواهند گرفت و در بازی دوم هم یاران شهید شمسی‌پور به مصاف شهدای سولان می‌روند.

تیم رسانه‌ ورزش استان همدان هم متشکل از خبرنگاران و عکاسان ورزشی روز پنج‌شنبه در بازی نخست خود به مصاف تیم سپاه انصارالحسین (ع) همدان خواهد رفت.

گفتنی است؛ سرهنگ پاسدار شهید علیرضا شمسی‌پور، بازنشسته سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، یکی از اعضای باسابقه تیم تفحص پیکر مطهر شهدا، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مسوول بسیج ورزشکاران همدان، صبح روز 13 اردیبهشت ماه 95 طی عملیات جستجوی شهدا بر اثر انفجار مین والمری به شهادت رسید.

شهید شمسی‌پور متولد 1345 در استان همدان بود؛ او ریاست هیأت دوچرخه‌سواری و تیراندازی استان همدان و تربیت‌بدنی سپاه را در کارنامه خود داشت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار