همراه اول
18. ارديبهشت 1397 - 11:12   |   کد مطلب: 33799
98 درصد ترکیب کاروان ورزشی ایران در مسابقات آسیایی مشخص شده است
وزیر ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر می‌توان عنوان کرد که با ارزیابی‌های صورت گرفته 98 درصد ترکیب کاروان ورزشی ایران در مسابقات آسیایی مشخص شده است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به نقل از صبح توس؛ مسعود سلطانی‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران کاشمر اظهار داشت: به نمایندگی از هیئت دولت در شهرستان کاشمر حضور یافتم و در مورد مسائل مختلف این شهرستان در حوزه‌های ورزش و فرهنگ و عمران و بهداشت و ارتباطات تبادل نظر شد و تلاش می‌کنیم ظرف دو یا سه سال آینده این موارد در هیئت دولت و وزارتخانه‌های مربوطه پیگیری شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: در حوزه ورزش این شهرستان نیز تلاش داریم استخر نیمه تمام کاشمر را تا پایان سال به اتمام برسانیم و در مناطق محروم این منطقه نیز امکانات ورزشی را مهیا کنیم.

سلطانی‌فر در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی و المپیک 2020 توکیو گفت: برنامه ریزی لازم در این حوزه از یک سال قبل در قالب تشکیل جلسات در کمیته ملی المپیک صورت گرفته و مسائل مختلف مورد بررسی قرار گرفته و آمادگی تیم‌ها نیز دائماً رصد می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر می‌توان عنوان کرد که با ارزیابی‌های صورت گرفته 98 درصد ترکیب کاروان ورزشی ایران در مسابقات آسیایی مشخص شده و درصد باقی مانده نیز با رکوردگیری برخی رشته‌ها در ماه‌های آینده مشخص می‌شود؛ در مجموع برآورد ما این است که در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا کاروان ایران بتواند نتایج خوبی کسب کند.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار