همراه اول
27. ارديبهشت 1397 - 10:23   |   کد مطلب: 33824
صمدیان مربی توانمند همدانی گفت: در فصل جدید از بچه های محلات در سه سطح جوانان امید و زیر 23 سال برای افراد مستعد و با استعداد طی سه روز تست گرفته می شود و افراد انتخاب شده به تیم تزریق می شوند و زمان و مکا این آزمون اعلام خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،بابک صمدیان به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در فصل جدید رقابت های لیگ دسته 2 کشور انتخاب شد در همین زمینه گفت و گویی کوتاه با وی داشتیم . 

 

صمدیان مربی توانمند همدانی به خبرنگار ما گفت:  در فصل جدید از بچه های محلات در سه سطح جوانان امید و زیر 23 سال برای افراد مستعد و با استعداد طی سه روز تست گرفته می شود و افراد انتخاب شده به تیم تزریق می شوند و زمان و مکا این آزمون اعلام خواهد شد . 

 

وی ادامه داد: از بزرگسالان نیز به همین صورت تست و آزمون گرفته می شود ، البته بازیکنان بزرگسال حتما بایدرزومه داشته باشند و در رده بزرگسالان  به تیم تزریق شوند . 

 

بابک صمدیان با اشاره به اینکه تست ها تا پایان خرداد ماه انجام میشود افزود: از یک تیرماه تمرینات تیم اصلی کلید می خورد و هر چند تمام سعی ما بر ایجاد اسکلت بومی در استان است اما در برخی موارد نیز خلا احساس می شود. 

 

 

مربی همدانی تصریح کرد: تمام تلاش هیات مدیره و جلساتی مختلفی که برگزار شد نظر بر صعود تیم به لیگ دسته یک است و همه به دنبال صعود به لیگ دسته یک هستند . 

 

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار