همراه اول
17. خرداد 1397 - 7:18   |   کد مطلب: 33859
بیانیه جامعه ورزش و جوانان همدان به مناسبت روز جهانی قدس
جامعه ورزش و جوانان استان همدان در بیانیه‌ای مردم را به حضور گسترده و پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،جامعه ورزش و جوانان استان همدان در بیانیه‌ای مردم را به حضور گسترده و پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد در این بیانیه آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
روز جهانی قدس، روز دفاع از حق است. روز جهانی قدس، روز دفاع از مظلوم است. روز جهانی قدس ، روز فلسطین است. روز جهانی قدس روز لبیک جهانی به "هل من ناصرا ینصرنی" حسین علی(ع) در کربلای فلسطین است. روز جهانی قدس، روز نمایش اراده جهانی برای فلسطین آزاد از اشغال است. روز جهانی قدس، روز شکستن استخوان های صهیونیسم است. روز جهانی قدس، روز یاری و یاوری است. روز مرگ ظلم. روز مرگ نامردمی صهیونیستی. روز مرگ بر اسرائیل. روز مرگ بر استکبار جهانی و روز آزادگی و آزادی است.
هیئت‌های ورزشی و جامعه ورزش و جوانان استان همدان به همراه همه آحاد مردم در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل» سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه دار دعوت می‌نماییم با حضور قدرتمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی و جبهه مقاوت اسلامی باشند.
جامعه جوانان و ورزش همدان روز جمعه 18/3/1397 راس ساعت 10 صبح با تجمع در جلو درب اداره کل ورزش و جوانان و حضور در راهپیمایی سراسری همزمان با سراسر کشور با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین تجدید بیعت خواهند کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار