همراه اول
13. تير 1397 - 8:23   |   کد مطلب: 33928
اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده در همدان
اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده در همدان 24 تیرماه در پیاده راه بوعلی ساعت 18 عصر برگزار می شود .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مسئول دفتر بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان ضمن اشاره به شعار هفته عفاف و حجاب جاودانه باد قیام خونین گوهر شاد .عظیم ترین و مظلومانه ترین نهضت تاریخ جهان در دفاع از از حجاب خطی که با خون گرفتیم می باشد افزود: امروز خانواده در رسانه ها مورد هجمه قرار گرفته است . 

 

وی ادامه داد: در 21 تیرماه 1314 صدها نفر از مردم در اعتراض به کشف حجاب پهلوی در مسجد گوهرشاد به شهادت رسیدند و امروز احاد ملت شریف ایران به تاسی از دین خدا و پیامبر گرامی اسلام و امامان (ع) در پاسداشت این حادثه بزرگ به دفاع از حجاب و عفاف و تکریم شهدای این حادثه می پردازند . 

 

شهلا شیخ علیان با بیان اینکه دشمنان اسلام هنوز همواره در صدد ضربه زدن به آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی هستند گفت: هجمه های فرهنگی بیش از دو دهه علیه علیه ملت ایران تحت عنوان شبیخون فرهنگی و براندازی نظام فرهنگی وارد شده و در فتنهی 88که بزرگترین فتنه امت اسلام بود نمایان شد . 

 

وی افزود: در آستانه فرا رسیدن هفته حجاب و عفاف همه دستگاه های استان به گرد هم آمده ایم که دستور العمل وزارت در خصوص صیانت از ارزش های ملت را به صورت جدی عملیاتی کنیم . 

 

وی هدف از برگزاری اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب را تحکیم بنیان خانواده دانست و افزود: بسیج خواهران ناحیه همدان قریب به 250 برنامه در سطح پایگاه ها با اهداف بهبود پوشش بانوان و صیانت از حقوق سهروندی دارد . 

 

مسول بسیج خوهران سپاه ناحیه همدان خاطر نشان کرد: این برنامه ها شامل تدوین و ترویج منشور عفاف و حجاب و اموزش و اقناع سازی ارائه خدمات خدمات فرهنگی و مشاوره ای فضاسازی و تبلیغات حمایت از اثار و محصولات فرهنگی تشویق و ترغیب بر رعایت عفاف و حجاب است . 

شیخعلیان گفت: بدیهی است برای رسیدن به این اهداف نیازمند مشارکت و توجه جدی همه نهادها و دستگاه ها می باشد که باید به صورت مستمر و هدفمند باشد چرا که حجاب از ارزنده ترین نمودهای فرهنگی اجتماعی است . 

 

وی افزود: اولویت قرار دادن موضوع حجاب و عفاف در برنامه دستگاه های اجرایی کشور ابلاغ روشه های اجرایی و تعیین ضوابط روشن در نوع لباس و پوشش افراد در بخش های رسمی و اداری کشور از جمله راهکارها دانست . 

شیخ علیان در پایان برگزاری میزگرد تخصصی در خصوص واقعه کشف حجاب 

برگزاری نمایشگاه های عرضه محصولات عفاف و حجاب 

نمایشگاه کتاب و پوستر با موضوع عفاف زن 

برگزاری نشست های عفاف و حجاب و پرسش و پاسخ در بقاع متبرکه و بوستان های سطح شهر 

برگزاری جشنواره عروسک ها محجبه 

تهیه و اتصال پوسترهای تبیینی و اقناعی در فضاهای محیطی و تلویزیون های شهری 

ایجاد زمینه مشارکت عموم مردم جهت شرکت در تجمعات بزرگ مردمی 

تقدیم و توزیع گل به افراد محجبه جهت اجرای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر 

تشکیل مراکز مشاوره و تبیین مفاهیم حجاب و عفاف در روز تجمع مردمی حجاب و عفاف 

برگزاری میز مشاوره 

تجلیل و تقدیر از فعالان حوزه عفاف و حجاب 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار