همراه اول
17. تير 1397 - 11:14   |   کد مطلب: 33938
جامعه ورزش استان زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: جامعه ورزش استان تا پایان تیرماه سال جاری تحت پوشش بیمه تکمیلی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور قرار می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،حسن دارششدر با اعلام این مطلب افزود: پیش از این قهرمانان، مدال آوران، پیشکسوتان و مستمری بگیران از بیمه تکمیلی استفاده می کردند اما از این پس هیات های ورزشی استانی و شهرستانی، باشگاههای ورزشی و سایر ورزشکاران نیز می توانند از این بیمه استفاده کنند.
وی ادامه داد: همه قهرمانان و مدال آوران المپیک، مسابقات جهانی، آسیایی، کشوری، استانی و ورزشکاری که عضو هیچ صندوق بیمه درمانی نیست، می توانند با عضویت در این صندوق و پس از گروه بندی بر اساس سوابق ورزشی، فرد و خانواده اش از مزایای بیمه تکمیلی و تخفیف های مورد نظر آن استفاده کنند.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه ثبت نام از متقاضیان از 9 تیر ماه آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد افزود: آن دسته از افرادی هم که عضو این صندوق نیستند، با ارائه سوابق ورزشی می توانند عضو و صاحب بیمه تکمیلی شوند.
وی گفت: متقضیان می توانند با در داشتن کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، معرفی نامه از هیات ورزشی استان، یک قطعه عکس و یک برگ تصویر احکام قهرمانی یا کارت مربیگری و یا کارت شناسایی به حوزه معاونت پشتیانی اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه نمایند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار