همراه اول
18. تير 1397 - 18:22   |   کد مطلب: 33940
رشید حیدری مقدم برای یک دوره ۴ ساله دیگر با آرای اعضای مجمع انتخاباتی هیئت پزشکی ورزشی استان همدان به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مجمع انتخاب رییس هیات پزشکی ورزشی استان با حضور منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان، دکتر ملک محمدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور در سالن کنفرانس ورزشگاه شهید شمسی پور همدان برگزار شد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مجمع با ابراز رضایت از عملکرد هیئت پزشکی ورزشی استان اظهار داشت:این هیئت در طی 4سال فعالیت هایی که داشته و با برگزاری کلاس‌های آموزشی و تعامل با فدراسیون و هیئت‌های شهرستانی توانسته در رشد ورزش استان همدان نقش به سزایی داشته باشد.

 

رسول منعم افزود: پروژه کلینیک فیزیوتراپی ورزشی ویژه ورزشکاران از مهمترین اقدامت هیئت پزشکی ورزشی استان همدان که در جای خود اقدام مهمی به عنوان زیرساخت ورزشی در استان به شمار می رود.

 

وی با اشاره به افتخارات ورزشکاران همدانی در میادین مختلف ورزشی عنوان کرد:سهمیه بازی‌های آسیایی جاکارتا رشد 300درصدی سهیمه داشته ایم که در این خصوص هم نقش هیئت پزشکی ورزشی پر رنگ است.

 

دکتر ملک محمدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور در این مجمع با اشاره به اینکه فدراسیون برنامه های مهمی نظیر پروسه درمانی و توانبخشی ورزشکاران و بازگشت سریع آنان به میادین ورزشی را سرلوحه کارها قرار داده است . 

وی به نقش مهم هیئت پزشکی ورزشی در بازگرداندن ورزشکاران مصدوم در کوتاه ترین مدت زمانی به میادین ورزشی اشاره کرد و افزود:هیئت پزشکی ورزشی در درمان ورزشکاران مصدوم و درخشش آنها در عرصه های ملی وبین المللی اقدامات موثرو قابل تقدیری انجام داده است.

وی با تاکید بر برگزاری بیشتر کارگاه های آموزش پزشکی  در استان تصریح کرد: باید حوزه آموزشی پشتیبان حوزه درمان باشد تا تمامی هیاتها ، شهرستانها و فدراسیون ها از نظر اطلاعات به روز شوند.

در این مجمع، دکتر رشید حیدری مقدم تنها کاندید تصدی این هیات بود که با کسب 14 رای از همین تعداد رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات پزشکی ورزشی همدان برگزیده شد. 

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان همدان در پایان مجمع با قدردانی از اعتماد دوباره اعضای مجمع به وی برای ریاست هیئت اظهار داشت:آمار بیمه شدگان ورزشی در استان همدان از سال 96نسبت به گذشته شاهد رشد 18درصدی بودیم.

 

رشید حیدرمی مقدم افزود:با برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ورزشکاران ،موفق شدیم تعداد جراحی‌های مربوط به مصدومیت‌های ناشی از مسابقات و تمرینات ورزشی را  در سال 96 نسبت به سال 95، صد درصد کاهش دهیم.

رشید حیدری مقدم بابیان اینکه با همکاری صداوسیمای همدان برنامه های خوب ورزشی تهیه شد یادآور شد:در سال گذشته 16 برنامه موزشی با مساعدت صدا و سیمای مرکز همدان تهیه شد که برای امسال تهیه و پخش 30 برنامه را در اولویت کاری قرار داده ایم.

گفتنی است،دکتر رشید حیدری مقدم در حال قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی همدان بوده و پیش از این سابقه مدیریت سازمان انتقال خون استانهای ایلام و همدان، ریاست هیات پزشکی ورزشی استان ایلام و ریاست هیات آمادگی جسمانی و ایروبیک استان همدان در کارنامه خود داشته است. 

انتهای پیام/

رشید حیدری مقدم رئیس هیئت پزشکی ورزشی همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار