همراه اول
27. آذر 1397 - 11:53   |   کد مطلب: 34013
قطب آمادگی جسمانی کشور به دنبال سومین قهرمانی پیاپی
سرمربی تیم آمادگی جسمانی مردان همدان گفت: همدان به عنوان قطب اصلی آمادگی جسمانی کشور به دنبال کسب سومین عنوان پیاپی قهرمانی است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،پوریا حصاری اظهار داشت: تیم منتخب همدان آخر هفته جاری عازم مسابقات قهرمانی کشور می شود که برای تکرار قهرمانی 2 دوره گذشته مصمم هستند.
وی اضافه کرد: مسابقات جام باشگاه‌های کشور یکم و دوم شهریورماه امسال به میزبانی استان تهران در استادیوم آزادی برگزار می شود و استان همدان متشکل از 2 تیم در این رقابت ها شرکت می کند.
حصاری بیان کرد: تیم همدان در 2 سال گذشته قهرمان رقابت های آمادگی جسمانی کشور شده و امسال نیز به رغم اینکه آیتم های مسابقات تغییر کرده اما بازهم مدعی اصلی قهرمانی هستیم.
وی خاطرنشان کرد: تیم زیر 30 سال همدان متشکل از محمد رضا قربانی و مهرداد پور زمانیان و تیم بالای 30 سال نیز جلیل صادقی و احمد کوچکی هستند.
وی افزود: همچنین تیم آمادگی جسمانی B همدان به مربیگری نادر قرائی و با ترکیب میلاد حیدری و سعید غلامی در رده زیر 30 سال و مرتضی جنتی و محمدرضا عسگری بختیاری در رده بالای 30 سال تشکیل می دهند.
حصاری یادآور شد: هر 2 تیم همدان در حال حاضر دوره تمرینی خود را سپری می کنند و از بخت های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می روند.
وی اضافه کرد: پس از پایان رقابت های جام باشگاه های آسیا قرار است یکم و دوم مهرماه امسال نیز در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار