همراه اول
19. شهريور 1397 - 8:22   |   کد مطلب: 34033
نایب‌رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان‌همدان:
سنگ‌نوردان همدانی در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند
سنگ‌نوردان همدانی در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند
نایب‌رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان‌همدان گفت: دختران و پسران سنگ‌نورد همدانی در هجدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی کشور خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، عباس چشمه قصابانی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به درخشش سنگ‌نوردان همدانی در مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: تیم سنگ‌نوردی دختران و پسران همدان در هجدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی کشور مقام‌های درخشانی را کسب کرد.

وی افزود: در این مسابقات متین بیات مقام سوم جوانان رشته بلدرینگ را از آن خود کرد و محمد عبدالحسینی مقام چهارم رشته بلدرینگ را به دست آورد.

نایب‌رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان‌همدان با اشاره به سایر نتایج گفت: راحیل رمضانی در رشته بلدرینگ نوجوانان مقام اول را به دست آورد و زهرا سیفی نیز مدال نقره جوانان رشته لید را به گردن آویخت.

قصابانی عنوان کرد: همچنین کسب مدال نقره جوانان رشته بلدرینگ دیگر دستاورد زهرا سیفی در این دوره از مسابقات است.

وی با اشاره به سایر نتایج سنگ‌نوردان همدان بیان کرد: محدثه کهوند نیز توانست مقام چهارم بلدرینگ را کسب کند که فائزه سلیمانی و مهرداد شعبانی مربیگری تیم‌های سنگ‌نوردی دختران و پسران را بر عهده‌دارند.

نایب‌رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان‌همدان عنوان کرد: پروانه ردایی و عارف زارعی سرپرستی تیم همدان را در این دوره از مسابقات عهده‌دار بودند.

وی با اشاره به زیرساخت خوب همدان در رشته سنگ‌نوردی گفت: در حال حاضر مجموعه سنگ‌نوردی فرهاد در همدان در کل کشور بی‌نظیر است و در دل آن خوابگاه، سالن آموزشی، سالن بدن‌سازی، جایگاه تماشاگران و بسیاری از امکانات روز دنیا تعریف‌شده است.

مهر 

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار