همراه اول
21. شهريور 1397 - 10:59   |   کد مطلب: 34038
جشنواره ورزش ژیمناستیک درشهرستان رزن برگزار شد
جشنواره ژیمناستیک با حضور رئیس ورزش و جوانان، مسئول بانوان و امور فرهنگی ورزش و جوانان و، رئیس هیئت ژیمناستیک،درخانه کشتی شهرستان رزن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، در آستانه دفاع مقدس جشنواره ژیمناستیک ، توسط هیئت ژیمناستیک شهرستان رزن و با حضور نزدیک به 200 ژیمناست دختر و پسر از شهرهای دمق، رزن و قروه درجزین در سالن کشتی برگزار شد.
در ابتدای مراسم ژیمناست ها پس از رژه، حرکات دسته جمعی و سپس انفرادی را اجرا نمودند.
سمیرا موسوی رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان رزن، با اشاره به اینکه در این جشنواره ژیمناستیک‌کاران نونهال و خردسال حضور داشتند، اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره ژیمناستیک آشنایی مردم شهرستان رزن با رشته ژیمناستیک و حرکاتی که ژیمناستیک‌کاران می‌توانند انجام بدهند است.
موسوی با بیان اینکه ژیمناستیک ورزش پایه و اساس توسعه سایر رشته‌ها محسوب می‌شود و غفلت در این حوزه می‌تواند آسیب‌های متعددی را در ورزش ملی، منطقه‌ای و استانی به همراه داشته باشد،
رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان رزن بیان کرد: ورزش ژیمناستیک باید به صورت یک فرهنگ در میان مردم شناخته شود تا اولیای هنرآموزان به ارزش این رشته ورزشی پی ببرند.
مهدی کرمانی رئیس اداره ورزش و جوانان رزن تصریح کرد: ژیمناستیک به همراه دو‌و‌میدانی از ورزش‌های پایه و زیربنایی در توسعه ورزش قهرمانی محسوب می‌شود و حضور قدرتمندانه در این رشته می‌تواند مدال‌های مختلفی را در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی برای کشورمان به ارمغان آورد.
در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا از ژیمناستیک کاران تجلیل به عمل آمد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار