همراه اول
25. شهريور 1397 - 11:16   |   کد مطلب: 34042
مسابقات کونگ فو انتخابی بانوان استان در همدان برگزار شد
مسابقات کونگ فو بانوان در استایل مبارزات نیمه آزاد و درچهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن شهیدان اسلامیان شهر همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مسابقات کونگ فو بانوان در استایل مبارزات نیمه آزاد درچهار رده سنی نونهالان،نوجوانان،جوانان و بزرگسالان در سالن شهیدان اسلامیان شهر همدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل ورزش و جوانان استان؛ این رقابت ها به مناسبت بزرگداشت ماه محرم الحرام و گرامیداشت شهدای دشت کربلا باحضور۹۰ نفر در قالب ۵تیم از شهرستانهای استان برگزار شد.
در رده بندی انفرادی و در رده سنی نونهالان در وزن ۲۰ کیلوگرم ستاره بنی صفر از همدان، در 24کیلوگرم حوری آذرپیک از نهاوند، در۲۶ کیلوگرم آنیتا فراهانی از نهاوند در ۳۱ کیلوگرمهستی کیانی از نهاوند در۳۴ کیلوگرم زهرا کریمی از همدان در37 کیلوگرم زهرا صفوی از ملایر در45 کیلوگرم شیرین کیانی از نهاوند در45 +کیلوگرم نوشا قلعه شاهی از تویسرکان حائز رتبه های برتر شدند.
در نتایج تیمی در رده سنی نونهالان نهاوند با کسب ۳۴امتیاز در جایگاه اول قرار گرفت و تیم های همدان با 27 و تویسرکان با 23 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رده سنی نوجوانان در وزن 36 کیلوگرم الینا محمدطاهری از تویسرکان در 41 کیلوگرم فاطمه گیوه کی از نهاوند در 44کیلوگرم ستایش ذالفقاری از نهاوند، در47 کیلوگرم انسیه گودرزی ازهمدان، در51 کیلوگرم فاطمه صباغ‌ازملایر در 55 کیلوگرم مانیا شئونات از همدان، در۶۰ کیلوگرم فاطمه کریمی از همدان و در۶۰ + کیلوگرم زهرا خزایی ازتویسرکان به عنوان قهرمانی دست یافتند.
در نتایج تیمی در رده سنی نوجوانان تویسرکان با کسب ۳8امتیاز قهرمان شد و تیم های ملایر با 25 و همدان با 21 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
دررده سنی جوانان در وزن۴۵- کیلوگرم هانیه نایبی از همدان، در۵۱- کیلوگرم نگین حمیدی از همدان، در ۵۵- کیلوگرم نازنین اوشلی از همدان، در۵۹- کیلوگرم نازنین لطفی از همدان، در۶۳- کیلوگرم هستی سوری از تویسرکان، در 68- کیلوگرم فاطمه خدادادی از ملایر، در 73- کیلوگرم زهرا حسینی از تویسرکان و در ۷۸- کیلوگرم هانیه سعیدی از تویسرکان حائز رتبه نخست شدند.
در نتایج تیمی در رده سنی نونهالان تویسرکان با کسب 4۴ امتیاز در جایگاه اول قرار گرفت و تیم های همدان با 36 و ملایر با 10 امتیاز به ترتیب در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.
در رده سنی بزرگسالان در وزن ۴۸- کیلوگرم ریحانه منوچهر نیا از همدان، در۵۴- کیلوگرم راحیل ترکمان از ملایر، در ۵۸- کیلوگرم سمانه چراغی از همدان، در ۶۲- کیلوگرم پریسا رزجی از همدان، در ۶۶- کیلوگرم ساحل یزدان پور از همدان در ۸۱- کیلوگرم ساناز ذالفقاری از نهاوند به عنوان قهرمانی دست یافتند.
در رده سنی بزرگسالان همدان با کسب ۲۶ امتیاز قهرمان شد، ملایر با کسب ۲۰ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تویسرکان با کسب17 امتیاز سوم شد

دیدگاه شما

آخرین اخبار