همراه اول
26. شهريور 1397 - 11:21   |   کد مطلب: 34044
برگزاری ۵۰۰ اردوی جهادی با عنوان "میز خدمت" در مناطق محروم
مسئول سازمان بسیج کارمندان کشور گفت: بسیج کارمندان روز ۲۶ شهریورماه ۵۰۰ اردوی جهادی میز خدمت به استعداد ۵هزار مدیر و مسئول دستگاه های اجرایی را در مناطق محروم و روستایی سراسر کشور برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، سرهنگ ناصر فصیح رامندی، مسئول سازمان بسیج کارمندان کشور در گفتگو با خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه حضور بسیج در اوایل انقلاب بیشتر در عرصه های امنیتی و نظامی بود اظهار داشت: با پایان یافتن جنگ تحمیلی نیاز استفاده از نیروی مردمی بسیج در عرصه های عمومی احساس شد و اولین حضور گسترده بسیجیان در عرصه عمومی، طرح بزرگ واکسیناسیون فلج اطفال بود که با همت بسیجیان در سراسر کشور با موفقیت انجام شد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان کشور با بیان اینکه رضایتمندی و کارآمدی دو رکن مورد توجه بسیج کارمندان است، افزود: اگر در سیستم اداری ما حدود ۵ درصد کارآمدی را افزایش دهیم قطعا با افزایش بیش از ۲۰ درصدی رضایتمندی عمومی مواجه می شویم؛ در کنار همه تلاش هایی که صورت می پذیرد ما این کارآمدی در نظام اداری را ابتدا از بسیجیان خود در ادارات دولتی مطالبه می کنیم تا تشویق کننده و مروج روحیه جهادی و خدمت رسانی در ادارات دولتی باشند.

وی ادامه داد: ما امروز ۴۰۰ هزار بسیجی فعال و بیش از ۶ هزار حوزه و پایگاه فعال بسیج در ادارات دولتی داریم و به دنبال این هستیم که کارمندان بسیجی پرچمدار تحقق و اجرای اسناد بالادستی همچون حقوق شهروندی در نظام اداری باشند.

برگزاری ۵۰۰ اردوی جهادی میز خدمت با حضور بیش از ۵هزار مدیر و مسئول اجرایی ادارات

فصیح رامندی با اشاره به طرح اردوی جهادی میز خدمت گفت: بسیج کارمندان از ۱۰ سال پیش مبدأ برپایی اردوی جهادی میز خدمت در روستاها بوده است، در واقع میز خدمت خارج از محیط اداری را بسیج کارمندان در قالب اردوهای جهادی بسیج کارمندی ابداع کرد که این اردوها با حضور مدیران و مسئولان دولتی در مناطق روستایی و کمتر برخوردار انجام می شد.

وی با بیان اینکه حضور مسئولان در روستاها و مواجهه حضوری با مشکلات مردم موجب مرتفع شدن بسیاری از مشکلات روستاییان می شود افزود: در ۵ ماه نخست سال جاری بسیج کارمندان ۲۵۰ میز خدمت را در قالب گروه های جهادی بسیج کارمندی برگزار کرده است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان کشور با اشاره به رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج اعلام کرد: رزمایش محمد رسول الله۲ که از ابتدای شهریور ماه آغاز شده است در دو محور خدمت رسانی و رزمایش های نظامی برگزار می شود که بسیج کارمندان در بخش خدمت رسانی، روز ۲۶ شهریورماه ۵۰۰ اردوی جهادی میز خدمت به استعداد ۵هزار مدیر و مسئول دستگاه های اجرایی را در مناطق محروم و روستایی سراسر کشور برگزار می‌کند.

برگزاری ۵۰۰ اردوی جهادی میز خدمت با حضور بیش از ۵هزار مدیر و مسئول اجرایی ادارات

وی تصریح کرد: بسیج کارمندان با تحقیقات و بررسی هایی که از قبل داشته است، می داند که کدام مناطق با چه مشکلاتی مواجه هستند و بر همان اساس مسئول مربوطه را برای رسیدگی به مشکلات مردم در اردوی جهادی همراه خود می کند و به این ترتیب امیدواریم که حرکت بزرگی در مرتفع شدن مشکلات مردم صورت بگیرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار