همراه اول
26. شهريور 1397 - 11:34   |   کد مطلب: 34045
روز پرهیجان و سرنوشت ساز ورزش ایران
در روز پرهیجان برای ورزش ایران تیم های ملی بسکتبال و والیبال و سرخابی ها در مسابقاتی حساس به میدان می روند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، دوشنبه، 26 شهریورماه می تواند به یک روز تاریخی برای ورزش ایران تبدیل شود. روزی که نمایندگان ایران در رشته های مختلف در رقابت های حساس بین المللی به مصاف حریفان خود می روند.

از ظهر امروز که تیم ملی بسکتبال ایران در یک بازی حساس مقابل ژاپن در توکیو به میدان می رود و در صورت پیروزی می تواند تا 90 درصد صعود خود را به جام جهانی قطعی کند؛ این جذابیت در میان علاقه مندان ورزش اوج می گیرد و تا آخرین ساعات شب که تیم ملی والیبال در حساس ترین بازی خود مقابل قهرمان دوره قبلی مسابقات جهانی می ایستد، این هیجان فروکش نخواهد کرد. 

ورزش ایران روز مهمی را سپری خواهد کرد؛ از بسکتبال تا فوتبال و والیبال. با پیروزی همه نمایندگان یا حداقل اکثر آنها می تواند موج شادی و نشاط جامعه را در بر بگیرد و در روزهایی که مردم مشغول مراسم های عزاداری دهه اول محرم هستند، به آنها روحیه ای دوچندان بدهد. 

بسکتبال ژاپن-ایران؛ ساعت 12:40

تیم ملی بسکتبال ایران که چند روز قبل در گام نخست خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2019 موفق به شکست فیلیپین در تهران شد، حالا بدون حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی خود را آماده یک نبرد سخت در توکیو می کند. ژاپنی ها که به دنبال صعود به جام جهانی هستند، نیاز مبرمی به پیروزی در بازی امروز دارند و به همین دلیل بلیت های این مسابقه از چند روز قبل فروخته شده است. از ساعت 12:40 به وقت تهران شاگردان مهران شاهین طبع برای شکست دادن سامورایی ها برابر تماشاگرانشان به میدان می روند. 

پرسپولیس-الدحیل؛ ساعت 18:30

اوج هیجان امروز در استادیوم آزادی است؛ جایی که پرسپولیس برای جبران شکست دور رفت خود مقابل الدحیل مقابل این تیم قطری می ایستد. بدون شک تماشاگران امروز حمایت ویژه ای از نماینده ایران خواهند داشت و جای سوزن انداختن حوالی ساعت 18 در استادیوم آزادی نخواهد بود. سرخپوشان که یک بر صفر نتیجه را در بازی رفت واگذار کردند، امروز برابر حریف پرستاره خود قرار می گیرند و امیدوارند تا برای دومین سال متوالی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسند.

السد-استقلال؛ ساعت 20:30

در صورتی که دیدار پرسپولیس به وقت های اضافه نکشد، همه علاقه مندان به فوتبال بدون تداخل می توانند تماشاگر بازی استقلال باشند؛ جایی که آبی پوشان برای رقم زدن یک اتفاق غیرمنتظره در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به میدان پا می گذارند. السد قطر در بازی رفت توانست 3 بر یک استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد و حالا به پشتوانه آن نتیجه از شانس بیشتری برای صعود برخوردار است. با این حال شفر و شاگردانش ناامید نیستند تا بتوانند در دیداری که از ساعت 20:30 به وقت تهران آغاز می شود، شکست دور رفت را جبران کنند.

 

والیبال ایران-لهستان؛ ساعت 22

بعد از اینکه شاگردان کولاکوویچ با 3 برد متوالی برای رقبای خود در مسابقات قهرمانی جهان 2018 خط و نشان کشیدند، امشب در حساس ترین بازی دور اول خود به مصاف لهستان می روند. این دیدار از ساعت 22 در قصر ورزشی وارنا برگزار می شود و هر تیمی که برنده بازی باشد، می تواند تا حدودی صدرنشینی اش را قطعی کند. بلندقامتان ایرانی که این روزها در اوج آمادگی قرار دارند، می دانند شکست دادن قهرمان دوره قبلی جهان سخت؛ اما شدنی است. 

گفتنی است سایت آنتن تمامی این مسابقات را به صورت زنده برای مخاطبان پخش می کند.

ورزش 3

دیدگاه شما

آخرین اخبار