همراه اول
15. مهر 1397 - 10:08   |   کد مطلب: 34078
پارک علم و فناوری و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
پارک علم و فناوری و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان درراستای تقویت و توسعه همکاری‌های فی‌مابین با هدف دسترسی و به‌کار‌گیری دانش فنی و فناوری روز‌آمد تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، پارک علم و فناوری و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان درراستای تقویت و توسعه همکاری‌های فی‌مابین با هدف دسترسی و به‌کار‌گیری دانش فنی و فناوری روز‌آمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی، مشاوره‌ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیازهای پارک و اداره کل ورزش و جوانان به منظور دستیابی به دانش مربوطه و فناوری‌های مورد نیاز تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

در این نشست که دکتر کزازی رئیس پارک علم و فناوری و منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و معاونین ایشان حضور داشتند طرفین تفاهمنامه همکاری را در 7 ماده و به مدت دو سال منعقد کردند. 

اهداف این انعقاد ،تبادل دانش و تجربیات بخش تحقیق و اجرا ، ایجاد بستری مناسب جهت تولید و افزایش ثروت در استان همدان از طریق توسعه اشتغال دانش بنیان در حوزه ورزش، کاربردی نمودن پژوهش ها، تجارت سازی آنها یا به عبارتی تکمیل فرایند ایده به محصول و تسریع روند آن ،حمایت از ایجاد و توسعه شرکت های فناوری و دانش بنیان در حوزه ورزش با هدف توسعه و اقتصاد مبتنی بر دانش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، جذب کار آفرینان ورزشی و اشتغال دانش بنیان دانش آموختگان استان ، کمک به حذف چالش ها و موانع کسب وکارهای حوزه ورزشی می باشد.

همکاری و مشاوره در تجاری سازی طرح‌ها، ایده‌ها و محصولات فناوران، انجام پروژه‌های علم و فناوری در چارچوب قراردادهای فی مابین، برگزاری دوره های آموزشی مشترک از دیگر مفاد این تفاهمنامه می باشد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار