همراه اول
13. آبان 1397 - 10:32   |   کد مطلب: 34133
بیانیه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به مناسبت 13 آبان
اداره کل ورزش و جوانان استان همدان بمناسبت فرا رسیدن یوم ا... 13آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،بمناسبت فرا رسیدن یوم ا... 13آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ضمن صدور بیانیه حضور گسترده آحاد مردم همیشه در صحنه استان به خصوص جامعه ورزشکار را در یوم الله 13آبان خواستار شد. 

در این بیانیه آمده است: رویدادهای ماندگار و تأثیرگذار 13 آبان ماه اوج بصیرت، درک تاریخ، حقیقت‌طلبی و مبارزه با استعمار و استکبار مردم ایران اسلامی را نمایان کرده و به نسل‌های انقلابی و دل‌های خداجو یادآور می‌شود که عنصر تداوم حرکت و سازندگی ملت ایران در گروی مبارزه با استکبار جهانی است.

این بیانیه می‌افزاید: امروز استکبار جهانی تمام همت خود را به کار گرفته است تا به هر طریق ممکن از پیشرفت ملت ایران جلوگیری کند اما غافل هستند که انقلاب اسلامی حکومتی است آمیخته با آموزه‌های عاشورایی و در تاریخ 40 ساله خود مقاطع حساس و ماندگاری را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

این بیانیه افزوده است: جامعه ورزش و جوانان استان همدان ضمن بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در پاسداشت این روز تاریخی و بیعتی دیگر با ولایت و پیمانی مجدد برای مبارزه ملی با نظام سلطه از عموم امت سلحشور و ولایت‌محور استان همدان دعوت می‌کند تا در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان ماه حضوری با بصیرت و پرشور داشته و بار دیگر انزجار خود از مستکبران و ایادی دست‌نشانده‌اش را به منصه ظهور برسانند سیزده آبانی که رئیس جمهور کنونی آمریکا بر آن است تا با حربه تحریم‌های اقتصادی آزموده را بار دیگر بیازماید و ملتی را به مبارزه طلبی فرا بخواند که طی چهار دهه از انقلاب در کوره‌های امتحانات بزرگ الهی همواره سربلند بیرون آمده است، ملتی که فرزند عاشوراست و با نگاه به صبح ظهور تصمیم دارد تا آرمانهای امام و شهدا را تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی محقق سازد

دیدگاه شما

آخرین اخبار