همراه اول
30. آذر 1397 - 11:11   |   کد مطلب: 34244
استفاده ابزاری از قطعنامه‌های حقوق بشری علیه ایران محکوم شد
بیانیه مجمع عالی بسیج بهار استفاده ابزاری از حقوق بشر، قطعنامه‌های حقوق بشری و سازوکارهای بین المللی از سوی برخی کشورهای غربی و رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی و برخی کشورهای مرتجع منطقه از سوی سامان ملل را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، به دنبال تصویب قطعنامه ضد ایرانی حقوق بشری در مجمع عمومی سازمان ملل، مجمع عالی بسیج شهرستان بهار، بیانیه ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است که؛ "مطلع شدیم که عصر روز دوشنبه قطعنامه ضد ایرانی حقوق بشری در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح و به تصویب رسیده است. لذا نکاتی را برای آگاهی افکار عمومی و ملت عزیز و شهید پرور عرض می‌نماییم.

سالهاست که استفاده ابزاری از حقوق بشر، قطعنامه‌های حقوق بشری و ساز وکارهای بین المللی از سوی برخی کشورهای غربی و رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی و برخی رژیم‌های مرتجع منطقه برای اعمال فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی ایران و کند نمودن آهنگ حرکت ملت عزیز ایران در مسیر رشد و تعالی به رویه‌ای عادی بدل شده است."

در بخشی دیگر از این بیانیه به نگاه تبعیض آمیز سازمان ملل پرداخته و عنوان شده؛ "این قطعنامه ضد ایرانی با پرچم‌داری برخی دولت‌هایی که خود از بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند، بدون در نظرگرفتن واقعیات موجود در ایران و مبتنی بر نگرشی تبعیض آمیز، گزینشی، مغرضانه و با اهداف سیاسی تهیّه و تصویب شده است.

جمهوری اسلامی ایران در حالی آماج حملات قطعنامه‌ای مغرضانه و سیاسی قرار گرفته است که رژیم‌های فاسد و جنایتکاری چون ایالات متحده آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی از هر جنایت، نسل کشی و اقدام غیر انسانی در حق ملت‌های مظلوم دریغ نمی‌کنند و البته مورد حمایت سازمانهای بین المللی نیز هستند. رژیم‌هایی که با تأمین مالی و حمایت از گروه‌های تروریستی چون داعش و جبهه النصره و سلفی‌ها و تکفیری‌ها دستشان به خون میلیون‌ها انسان بی گناه اعم از زن و کودک و پیر و جوان آلوده است. رژیم‌هایی که در طول حیات سیاسی سرتاسر جنایت و خباثتشان بر علیه ملت‌های مسلمان و مظلوم حتی یک بار طعم مردم سالاری و انتخابات را هم نچشیده‌اند هم نوا با جنایتکاران تاریخ بر علیه ایران عزیز قطعنامه صادر می‌کنند."

در ادامه بیانیه بسیج شهرستان بهار به موضوع دموکراسی اسلامی ـ انقلابی در ایران اسلامی مبتنی بر آراء مردم اشاره شده که از سوی سازمان ملل نادیده همیشه گرفته می شود و آمده که؛ "قطعنامه حقوق بشری بر علیه جمهوری اسلامی ایران در حالی صادر شده است که در آستانه 40 سالگی طلیعه شکوهمند انقلاب اسلامی و آزادی ملت از یوغ دیکتاتوری و استکبار، تمامی ارکان نظام از طریق رأی مستقیم مردم انتخاب می‌شوند. شوراهای اسلامی شهر و روستا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهور و حتی اعضای مجلس خبرگان رهبری و... با رأی مستقیم مردم انتخاب می‌شوند. تفکیک و استقلال قوا در نظام جمهوری اسلامی زیر نظر ولایت فقیه موضوعی است که همزمان با جمهوریت، اسلامیت نظام را نیز توامان تضمین نموده است."

همچنین شاهد هستیم که در این بیانیه به موضوع حمایت سازمان ملل از کشورهای جنایتکار جهان از جمله رژیم غاصب،  اشغالگر و کودکش صهیونیستی پرداخته شده، آنجا که مطرح شد؛ "این قطعنامه در حالی صادر شده است که وضعیت اسفبار و کشتار بی رحمانه هزاران تن از مردم مظلوم یمن توسط رژیم مرتجع سعودی از طرف سازمان ملل نادیده گرفته می‌شود. بمباران روزانه مسلمانان در پاکستان و افغانستان و سوریه توسط هواپیماهای بدون سرنشین ایالات متحده و کشتار مسلمانان روهینگیا توسط حکومت غربگرای میانمار به هیچ انگاشته می‌شود. حمایت و تأمین مالی تروریست‌ها و منافقینی که دستشان به خون هزاران شهروند بی گناه ایرانی و عراقی و ... آلوده است در دستور کارشان قرار گرفته و صدایی از منادیان حقوق بشری در نمی‌آید."

در بخش پایانی بیانیه شهرستان بهار در محکوم کردن اقدامات ظالمانه سازمان ملل هم عنوان شده؛ "مجمع عالی بسیج شهرستان بهار به نمایندگی از بسیجیان و مردم غیور و شهیدپرور شهرستان بهار، استفاده ابزاری از حقوق بشر، قطعنامه‌های حقوق بشری و سازوکارهای بین المللی از سوی برخی کشورهای غربی و رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی و برخی کشورهای مرتجع منطقه را قویاً محکوم نموده و اعلام می‌نماید با تلالو خورشید انقلاب، دوران جهانِ تک‌قطبی و قلدرمآبی به سر آمده و ادامه این روند اندک آبروی منادیان دروغ آزادی را نیز خواهد برد. ملت عزیز ایران راه خود را یافته و با رهبری امام خامنه‌ای عزیز تا تحقق تمدن نوین اسلامی به راه خود ادامه خواهد داد."

دیدگاه شما

آخرین اخبار