همراه اول
12. دى 1397 - 12:54   |   کد مطلب: 34289
مشکل عمده مربیان کاراته‌کار نهاوند بحث ناداوری است
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند بابیان اینکه نگاه به ورزش باید متوازن باشد، گفت: مشکل عمده مربیان کاراته‌کار نهاوند بحث ناداوری است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مهرداد سعدی نژاد پیش از سه‌شنبه در جمع مسئولین هیئت کاراته استان و شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه خوشحالیم که روسای هیئت‌های استان همدان به دنبال رفع مشکلات هیئت‌های شهرستانی هستند، گفت: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد هماهنگی بیشتر در مجموعه هیئت کاراته استان همدان و شهرستان نهاوند است.
وی بابیان اینکه خوشبختانه در شهرستان نهاوند 7 مربی در سبک‌های مختلف در حال فعالیت هستند، گفت: حدود 200 ورزشکار در رشته کاراته فعالیت دارند که خوشبختانه رتبه‌ها و مدال‌های متعددی در سطوح مختلف استانی و کشوری کسب کرده‌اند.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با تأکید بر اینکه نگاه مدیریت در ورزش باید متوازن باشد، گفت: امروز عمده‌ترین مشکل مربیان کاراته نهاوند در بخش خانم‌ها ناداوری است که انتظار داریم مشکلات موجود در این حوزه در کمیته فنی استان بررسی شود.
وی با تأکید بر اینکه شهرستان نهاوند در بحث قهرمانی این رشته افتخارات خوبی دارد، گفت: امیدواریم با نگاه ویژه رئیس هیئت استان و در نظر گرفتن امتیاز برای مربیان جهت دلگرم شدن آن‌ها این رشته ورزشی برای نهاوند بیش‌ازپیش افتخارآفرینی کند.
مهرداد سعدی نژاد در ادامه بااینکه شهرستان نهاوند در بحث قهرمانی ظرفیت برگزاری مسابقات کشوری را دارد گفت: متأسفانه عمده مشکلی که مانع از برگزاری میزبانی نهاوند در رشته‌های مختلف شده است نبود خوابگاه ورزشی است که خوشبختانه بادید مساعد مدیرکل محترم و همچنین مسئولین شهرستان در راستای تجهیز 17 اتاق مجموعه بانوان شهرستان اقدام شده است.
وی گفت: با تجهیز این تعداد اتاق ظرفیت اسکان حدود 350 نفر ورزشکاران در این خوابگاه‌ها وجود دارد و خواهیم توسط مسابقات کشوری برگزار نماییم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار