همراه اول
26. دى 1397 - 13:23   |   کد مطلب: 34326
مدیرکل ورزش و جوانان با رئیس و اعضای هیات فوتبال استان همدان پیرامون وضعیت فوتبال استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،  در ادامه دیدارهای هیات ورزشی با مدیرکل ورزش و جوانان این بار رئیس و عضای هیات فوتبال استان با حضور در دفتر مدیرکل با محسن جهانشیر دیدار و گفت گو کردند.
رئیس هیات فوتبال همدان در این دیدار با اشاره به انتخاب محسن جهانشیر به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: ما در هیات فوتبال از حضور شما در استان همدان حمایت می کنیم وامیدواریم با حضور شما شاهد پیشرفت ورزش استان در همه سطوح باشیم.
وی با اشاره به وضعیت فوتبال استان افزود: فوتبال همدان سرشار از استعدادهای بالقوه است که برای شکوفایی و رساندن آنها به تیم های ملی برنامه ریزی خوبی صورت گرفته است. 
عباس صوفی با اشاره به اینکه نتایج فوتبال تاثیر مستقیم بر عملکرد سایر رشته های ورزشی دارد، گفت: رشد و اعتلای فوتبال همدان می تواند بر پیشرفت سایر رشته های ورزشی موثر باشد. 
رئیس هیئت فوتبال استان‌همدان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته امسال ۱۴ تیم در مسابقات نوجوانان و ۹ تیم در نونهال شرکت کرده‌اند که نشان از برنامه ریزی هیات برای رده های پایه دارد.
وی در ادامه با اشاره به حمایت هیات فوتبال از پاس و شهرداری همدان گفت: در حد توان و بضاعت موجود از 2 تیم پاس و شهرداری در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور حمایت کرده ایم اما دغدغه های مالی نیز در هر تیمی وجود دارد و امیدواریم به زودی نشستی با حضور نمایندگان و استادار همدان برای حل مشکلات این تیم برگزار نماییم. 
رئیس هیات فوتبال همدان در پایان گریزی به احداث ساختمان جدید هیات فوتبال استان همدان زد و گفت: با توجه به فعالیت گسترده هیات فوتبال همدان در رشته های مختلف برخورداری از یک ساختمان بزرگ نیاز استان بود که بر همین اساس سال گذشته با حضور رئیس فدراسیون کلنگ ساخت ساختمان جدید هیات فوتبال به زمین زده شد.
وی اظهار کرد: ساختمان جدید در انتهای استادیوم قدس همدان در زمینی به وسعت 300 متر مربع در سه طبقه احداث خواهد شد که برای احداث این مجموعه نیازمند حمایت مسئولان هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان نیز در این دیدار با بیان اینکه به دنبال تعالی ورزش استان افزود: ورزش همدان در همه زمینه ها صاحب استعداد و جایگاه است اما نباید به این مقدار بسنده کرد و باید در همه زمینه ها به سطح اول ورزش کشور برسیم.
وی با اشاره به وضعیت پاس گفت: اینکه پاس امروز در لیگ دو حضور دارد زیبنده این تیم نیست اما با یک برنامه ریزی مطلوب می توان به پاس را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.
جهانشیر افزود: باید در همه رشته ها به خصوص فوتبال در فدراسیون ها صاحب کرسی و جایگاه باشیم و مایه افتخار است که رئیس هیات فوتبال استان از اعضای کمیته فنی فدراسیون می باشد.
در ادامه این نشست دبیرکل هیات فوتبال استان گفت: تقویم سال 98 هیات فوتبال در حال تدوین می باشد و 85 درصد از این برنامه تدوین شده و تا پایان سال مابقی برنامه نیز تدوین می شود.
مهدی بوجاریان افزود: اعتقاد داریم امور بدون برنامه ریزی به ثمر نمی شیند و باید همه دست به دست هم دهیم تا ورزش استان را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار