همراه اول
3. بهمن 1397 - 12:03   |   کد مطلب: 34342
مدیرکل ورزش و جوانان استان در جمع نخبگان ورزش کبودرآهنگ :
از نقدهای سازنده استقبال می کنیم/ عزم و اراده ما تقویت ورزش استان است
از نقدهای سازنده استقبال می کنیم/ عزم و اراده ما تقویت ورزش استان است
جهانشیر گفت: عزم و اراده و هدف ما در اداره کل ورزش و جوانان همدان تقویت ورزش است و از اهالی ورزش و پیشکسوتان می خواهم ما را در این مسیر یاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، مدیرکل ورزش و جوانان استان در جمع هیات ها و ورزش کبودرآهنگ گفت: افراد حاضر در این نشست از زخم خورده و خاک خورده های ورزش کبودرآهنگ هستند که سالیان سال عمر خود را در ورزش شهرستان سپری کرده اند.
وی افزود: عزم و اراده و هدف ما در اداره کل ورزش و جوانان همدان تقویت ورزش است و از اهالی ورزش و پیشکسوتان می خواهم ما را در این مسیر یاری کنند.
محسن جهانشیر تصریح کرد: پیگیر مشکلات ورزش استان هستیم و باید نقض هایی که در کار وجود دارد را مرتفع کنیم.
وی با بیان اینکه افتخار آفرینی ها در حوزه ورزش متعلق به همه دست‌اندرکاران این حوزه است، تصریح کرد: دست یاری به‌سوی همه بزرگان و عناصر دلسوخته ورزش دراز می‌کنیم و امیدواریم با همدلی بیشتر در استانی که سفره ورزش در آن گسترده است و نیازمندی‌ها و مطالبات فراوانی هم دارد، این رسالت خطیر را به اتمام برسانیم.
وی با اشاره به این که تلاش کردیم به سراسر استان، نگاه متوازن داشته باشیم، ادامه داد: نگاه عدالت‌محور در توسعه ورزش همدان داریم و در همه جای استان افرادی که شایستگی مدیریت دارند، مورد توجه هستند و نگاه شهرستانی و منطقه‌ای نداریم.
وی تقویت ورزش همگانی ، ورزش قهرمانی و بانوان را از برنامه ها ی اداره کل ورزش و جوانان استان برشمرد و خاطرنشان کرد: توسعه ورزش بدون کمک ، استقبال و همراهی های مردمی میسر نمی شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: اداره ورزش و جوانان استان همدان از نقد منصفانه استقبال خواهد کرد و در این راستا پذیرای نقدهای سازنده هستیم.
وی استعدادیابی و جانشین پروری در ورزش را مهم ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های دستگاه ورزش استان ‌همدان ملزم کردن هیات‌های ورزشی و شهرستانها به امر استعدادیابی است.
در ابتدای این نشست شکری رئیس ورزش و جوانان کبودرآهنگی گزارشی از وضعیت ورزش این شهرستان ارائه کرد و در ادامه افراد حاضر به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار