همراه اول
7. بهمن 1397 - 10:36   |   کد مطلب: 34348
حفظ و نگهداری اماكن ورزشی امری حیاتی است
مدیرکل ورزش و جوانان استان در بازدید از اماکن ورزشی شهر همدان گفت: توجه به حفظ و نگهداری فضاها و اماكن ورزشی به عنوان ابزار این امر مهم یك ضرورت است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،روز گذشته محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه عباس قهرمانی معاون توسعه ورزشی، حبیب کشکولی مدیر حراست و حمدالله چاروسایی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان از اماکن ورزشی شهر همدان بازدید کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان در بازدید چهار ساعته خود از استادیوم شهید مفتح همدان، پیست موتور سواری، خانه تکواندو، زمین چمن استادیوم شهید شمسی پور و پایگاه قهرمانی بازدید و در جریان مشکلات این اماکن قرار گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در حاشیه بازدید از استادیوم شهید مفتح همدان گفت: متاسفانه در برخی نقاط شهر همدان و بخش‌های تابعه شاهد کم توجهی به حفظ و نگهداری اماکن و فضاهای ورزشی هستیم ولی باید در حفظ و حراست این سرمایه‌های ورزش استان که برای آنها اعتبارات هنگفتی هزینه شده است، کوشا باشیم. 
مدیر کل ورزش و جوانان عنوان داشت: به طور مثال اگر ایزوگام یک مکان ورزشی دچار آسیب شد بلافاصله باید آن را ترمیم کرد نه اینکه به بهانه تعمیراتی که از سوی این اداره کل صورت می‌گیرد، سایر قسمت‌های یک فضای ورزشی را به حال خود رها کنیم. 
وی تصریح کرد: متاسفانه در برخی از اماکن و فضاهای ورزشی مورد استفاده در سطح استان و شهر همدان شاهد عدم بهره‌برداری صحیح هستیم و بسیاری از امکانات موجود در سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی به دلیل عدم مراقبت صحیح، با خسارات جدی مواجه شده‌اند. 
مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه در بازدید از پایگاه قهرمانی همدان گفت: رویکرد اصلی پایگاه قهرمانی باید استعدادیابی، انجام فرآیند شناسایی، کشف، پرورش و تحویل ورزشکاران به عنوان قهرمان به جامعه ورزشی استان باشد.
وی بیان کرد: ورزشکاران تیم ملی که در اردوهای مختلف آمادگی به سر می برند، می توانند با حضور در این پایگاه از تمام امکانات به روز ورزشی بهره مند شوند و خود را برای رقابت های بین المللی آماده کنند.
وی افزود: این پایگاه فرصت ویژه ای را برای هیات های ورزشی فراهم کرده است تا آمادگی ورزشکاران و قهرمانان خود را بررسی و آنان را برای حضور در عرصه های بین المللی محک بزنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار