همراه اول
9. بهمن 1397 - 12:55   |   کد مطلب: 34355
دیدار نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با وزیر ورزش وجوانان
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان همدان در دفتر کار وزیر ورزش و جوانان با وی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، دکتر مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان همدان در دفتر کار دکتر سلطانی فروزیر ورزش و جوانان با وی دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گزارشی در خصوص وضعیت ورزش و جوانان تویسرکان و پروژه های در دست اقدام این شهرستان ارائه کرد.
محسن جهانشیر گفت: استان همدان دارای پیشینه بسیار خوبی در حوزه قهرمان پروری بوده و از این حیث شهرستان تویسرکان نیز از این موضوع مستثنی نبوده است.
وی تصریح کرد: چندین پروژه نیمه تمام در شهرستان تویسرکان وجود دارد اما با پیگیری و حمایت های وزیر ورزش و جوانان و دکتر مفتح در دهه فجر شاهد بهره برداری از استخر بانوان این شهرستان خواهیم بود.
در ادامه دکتر مفتح با تقدیر از وزیر ورزش و جوانان در انتخاب مهندس جهانشیر به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: خیلی خرسندیم که وزارت ورزش و جوانان فردی جوان و پر تلاش را برای اداره ورزش و جوانان استان همدان انتخاب کرده است.
وی افزود: جمعیت جوان شهرستان تویسرکان فعالیت های ویژه ای را در سطح استان و کشور صورت داده و با توجه به وجود مستعدین خاص در این حوزه انتظار است وزارت ورزش وجوانان نگاه ویژه به جوانان شهرستان داشته باشد.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیات های ورزشی شهرستان تویسرکان به رغم اندک اعتبارات مالی از جایگاه ویژه ای در ورزش استان برخوردار بوده و در مقاطعی نیز ورزشکاران این شهرستان در تیم های ملی مطرح بوده و کسب افتخار کرده اند.
وی تصریح کرد: نسبت به اجرای دو باب زمین چمن مصنوعی در مناطق فرسفج و اشتران از محل طرح 043 ملی در سال 97 اقدام شده و امیدواریم با توجه به زیر سازی صورت گرفته و اندک زمان باقی مانده تا پایان سال مالی، نسبت به تامین تخصیص پروژه ها مساعدت لازم بعمل آید.
دکتر مفتح اظهار کرد: با توجه به تعدد روستاهای کم برخوردار در سطح شهرستان تویسرکان و لزوم خدمت رسانی به این مناطق انتظار است وزارت ورزش و جوانان نگاه خاص و ویژه به مناطق کم برخوردار داشته باشد. 
وزیر ورزش و جوانان نیز در این نشست افزود: امروز به برکت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و موجودیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بیشترین نقاط شهری و روستایی کشور دارای اماکن ورزشی هستیم. 

وی افزود: به لطف خداوند و همراهی مردم در سال ۱۳۹۷، در هر استان چندین پروژه به بهره برداری رسیده است که حاصل همدلی و همراهی مردم با مدیران ورزشی کشور است و امید است استخر بانوان تویسرکان نیز در دهه فجر به بهره برداری برسد.
دکتر سلطانی فر گفت: فجر چهلم، برای وزارت ورزش و جوانان از هفته دولت ۹۷ آغاز شده و تا پایان ایام الله دهه مبارک فجر ۹۷ ادامه خواهد یافت و در این ایام مبارک، هر روز و هر هفته در هر یک از نقاط سرزمین مقدس ایران، پروژه ای برای رفاه حال مردم به بهره برداری خواهد رسید. 
وی تصریح کرد: ایجاد نشاط و شور برای مردم از مهمترین وظایف ماست و ما موظفیم تا شرایط را برای نشاط عمومی مردم فراهم کنیم و هم برای قهرمانی جوانان گام بر داریم. 
دراین دیدار در خصوص تکمیل و افتتاح استخر بانوان، تکمیل سالن های رزمی و سالن باستانی، اختصاص اعتبار برای احداث زمین های ورزشی در روستاها، تکمیل چمن مصنوعی در فرسفج و اشتران و نیز اختصاص اعتبار جهت بازسازی اماکن ورزشی بحث وگفتگو شد که وزیر ورزش و جوانان برای آنها قول پیگیری داد.
همچنین وزیر ورزش و جوانان قول مساعد برای اهدا دو سری پکیچ کامل ورزشی به همراه یک تخته تاتامی و یک تخته تشک کشتی را به روستاهای کم برخوردار شهرستان تویسرکان اعلام نمود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار