همراه اول
15. بهمن 1397 - 10:55   |   کد مطلب: 34366
پاس با قدرت به کار خود در همدان ادامه می دهد
استاندار همدان با بیان اینکه پاس با قدرت به کار خود در همدان ادامه می دهد، افزود: پاس در همدان جایگاه خود را حفظ کرده است و با قدرت به کار خود ادامه می دهد ولی باید وضعیت این تیم مشخص شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، استاندار همدان به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان در نشستی با بازیکنان و کادر فنی تیم پاس همدان دیدار و گفتگو کردند.
استاندار همدان در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های کادر فنی و بازیکنان این تیم گفت: تعصب و غیرت بازیکنان و کادر فنی پاس موجب شده در شرایط سخت، این تیم بازی های بسیار زیبایی را به نمایش بگذارد و نتایج درخشانی نیز کسب کند.
وی افزود: آشنایی کامل با ورزش فوتبال و شرایط تیمداری حرفه ای دارم و همواره پیگیر نتایج پاس همدان بوده ام.
شاهرخی بیان کرد: از بازیکنان و کادر فنی می خواهم هدف اصلی را کسب نتایج درخشان در مسابقات و صعود به لیگ یک قرار دهند و مطمن باشید ما هم در کنار شما خواهیم بود و از پاس حمایت می کنیم.
استاندار همدان گفت: وفاق و همدلی عامل موفقیت در عرصه های مختلف است و اگر می خواهیم خواسته های به حق هواداران و مردم همدان را برآورده و هموار سازیم باید بین کادر فنی و بازیکنان و مسئولان تیم اتحاد و همدلی تقویت شود.
وی با بیان اینکه پاس با قدرت به کار خود در همدان ادامه می دهد، افزود: پاس در همدان جایگاه خود را حفظ کرده است و با قدرت به کار خود ادامه می دهد ولی باید وضعیت این تیم مشخص شود.
وی با بیان اینکه پاس باید به بخش خصوصی واگذار شود، افزود: منابع مالی دولت بسیار محدود است و باید شرایط را برای حضور بخش خصوصی در این تیم فراهم کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست با اشاره به اینکه مسئولان اجرایی پیگیر مسایل هستند گفت: در جریان کامل دغدغه های تیم هستیم و سعی در حداقل رساندن آن داریم و در حال حاضر عزم مسئولان حل مشکلات تیم فوتبال پاس است و هدف ما حمایت همه جانبه از تیم است. محسن جهانشیر اظهار داشت: به هر حال شیوه مدیریتی پاس در گذشته صحیح نبوده و نیاز است تا به صورت ریشه ای و کلان نسبت به ساختار مالی باشگاه تصمیم های لازم اتخاذ شود و استاندار همدان نیز همواره پیگیر وضعیت تیم بوده است.
وی اضافه کرد: سیاست دستگاه ورزش استان همدان بسترسازی لازم برای صعود پاس به لیگ یک و حتی لیگ برتر است و معتقدیم پاس نباید در این جایگاه باشد.
جهانشیر پیرامون مشکلات مالی تیم پاس گفت: به هر حال وضعیت فعلی نشان می دهد که اغلب تیم های فوتبال با مشکل مالی مواجه هستند منتهی بخش اعظم دغدغه تیم به بدهی ها باز می گردد که باید به حل وفصل آن بپردازیم.
وی بیان کرد: پاس در فصل جاری نتایج مطلوبی کسب کرده است و هدف ما حمایت از تیم برای تداوم نتایج درخشان اخیر است.
وی خاطرنشان کرد: فوتبالی بودن استاندار نعمت بزرگی برای پاس است و مسئولان اجرایی استان مصمم پیگیر مسایل تیم هستند.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس نیز در این نشست گفت: قدردان تلاش اعضای تیم هستیم و نتایج اخیر گواه توانمندی یکایک بازیکنان و مربیان است.
محمد مظهری بیان کرد: تفکرات فوتبالی استاندار آینده روشنی را برای پاس ترسیم کرده است و به طور قطع با حمایت ها، توانایی بازگشت به روزهای اوج وجود دارد.
وی افزود: عملکرد تیم نیز بسیار رضایت بخش بوده است و نتایج اخیر شادمانی وصف ناپذیر را در بین هواداران ایجاد کرده است.
وی عملکرد درخشان این تیم را حاصل تلاش وافر کادر فنی و بازیکنان دانست و ابراز امیدواری کرد: بازی سختی برابر خیبر خرم آباد پیش رو داریم و امیدوارم با برد برابر این تیم همچنان در جمع مدعیان حضور داشته باشیم.
وی بیان کرد: امیدواریم تا دیر نشده مشکلات مالی تیم حل شود چرا که حتی کادر فنی هم ریالی دریافتی نداشته و چندماه از مسابقات فصل جاری لیگ 2 نیز سپری می شود.
سرمربی تیم پاس همدان نیز در این نشست گفت: بازی های سختی در پیش داریم و فاصله کم امتیاز تیم ها نسبت به هم باعث شده تا با از دست رفتن امتیازها، جایگاه آنها تغییر کند.
وی اضافه کرد: با وجود اینکه فصل جاری را به دلیل مشکلات عدیده خوب شروع نکردیم اما اکنون در رتبه دوم جدول ایستاده ایم که تداوم این روند نیاز به حمایت ها و برقراری عدالت در بازی ها است.
احمد جمشیدیان در خصوص بازی برابر خیبر خرم آباد افزود: خیبر یکی از مدعیان صعود به شمار می رود و از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است و بازی برابر این تیم راحت نخواهد بود.
وی بیان کرد: اعضای کادر فنی از ابتدای امسال تاکنون ریالی دریافتی نداشته اند و برای تیمی که نتایج خوبی کسب کرده و جزو مدعیان صعود است و امیدواریم مشکلات باشگاه به زودی مرتفع شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار