همراه اول
21. بهمن 1397 - 9:28   |   کد مطلب: 34383
مجمع خیرین ورزشیار می تواند یاریگر و مدد رسان ورزش استان همدان باشد
محسن جهانشیر تصریح کرد: مجمع خیرین ورزش یار استان می تواند علاوه بر کمک به رشد و شکوفایی استعدادهای درخشان ورزشی، یاریگر و مدد رسان مدیریت ورزش استان همدان باشد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، مجمع خیرین ورزشیار استان همدان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و سایر اعضا تشکیل جلسه داد.
در ابتدای این نشست هادی سبزواری رئیس مجمع خیرین گزارشی از فعالیت های این مجمع ارائه کرد و افزود: سال 95 اولین جلسه با حضور خیرین مطرح در عرصه‌های مختلف برگزار و علاقه‌مندی این افراد به کمک در بحث ورزش استان مطرح و اعضای مؤسس مجمع خیرین ورزش یار انتخاب و اقدامات لازم برای ثبت رسمی مجمع آغاز شد. 
وی ادامه داد: استقبال خوبی از سوی خیرین برای کمک به ورزش استان در بخش‌های مختلف صورت گرفته است. 
رئیس مجمع خیرین ورزشیاران همدان با اشاره به اجرای عملیات احداث سالن ورزشی چندمنظوره روستای «ارزانفود» شهرستان همدان گفت: این سالن با کمک سیفی زارعی از خیرین ورزش دوست استان‌همدان در حال ساخت است و به زودی ساخت سالن ورزشی روستای گراچاقا نیز کلید خواهد خورد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این نشست گفت: مجمع خیرین باید در راستای تجلی بیشتر انگیزه های والای انسان دوستی و پیروی از سنت حسنه اهل بیت(ع) و بهره گیری از توانمندی های مادی و معنوی خیرین و تشویق و ترغیب و حضور فعال و همه جانبه توانگران و نیک اندیشان در امر گسترش فضاهای ورزشی و تامین تجهیزات و امکانات ورزشی و توسعه کمی و کیفی ورزش استان و همچنین فرهنگ سازی برای مشارکت گسترده مردم در تامین نیازهای ورزشی ورزشکاران بویژه قهرمانان فعالیت خود را دنبال کند.
محسن جهانشیر تصریح کرد: مجمع خیرین ورزش یار استان می تواند علاوه بر کمک به رشد و شکوفایی استعدادهای درخشان ورزشی، یاریگر و مدد رسان مدیریت ورزش استان همدان باشد.
وی با اشاره به گستردگی حوزه ورزش و جوانان و تعدد مسئولیت‌های محوله به ادارات کل استان‌ها، گفت: برای برنامه‌ ریزی و ارایه راهبردهای اساسی در جهت درخشش بیش از پیش ورزش، بار سنگین ورزش نباید فقط بر روی دوش یک دستگاه باشد و خیرین می توانند با حمایت از ورزش بارقه های امید را دردل ورزشکاران روشن کنند.
وی از متولیان ورزش استان خواست تا ضمن شناسایی، هدایت و جذب خیرین ورزش یار در استان ، فرصتها، راهکارها و نحوه مشارکت خیرین در احداث، تکمیل، تجهیز فضاهای ورزشی و حمایت از ورزشکاران و قهرمانان در این استان و نیز فراهم کردن زمینه لازم برای ارتباط و تعامل با موسسات خیریه در زمینه ورزش را فراهم آورند و با توسعه ورزش همگانی در راستای ارتقای سلامت جامعه و توسعه ورزش قهرمانی در راستای افزایش اقتدار و غرور ملی اقدام شود.
در این نشست در خصوص احداث سالن ورزشی در روستای گراچاقا و بحث تبیلغات و اطلاع رسانی برای جذب کمک های مردمی بحث و تبادل نظر شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار