همراه اول
23. بهمن 1397 - 11:59   |   کد مطلب: 34387
دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با خانواده معظم شهدا
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با خانواده شهیدان ورزشکار امیر امیرگان و علی کلوپ دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزشمحسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه مهدی بابایی رئیس بسیج ورزشکاران همدان، جبیب اله کشکولی حراست و چراغی از آزاده های دوران دفاع مقدس به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با خانواده شهیدان ورزشکار امیر امیرگان و علی کلوپ دیدار کردند.

محسن جهانشیر با بیان اینکه تکریم از مقام شهدا و خانواده آنان وظیفه همه است اظهار داشت: اکنون وظیفه ماست که در راه مسیر شهدا که مسیر و افتخار است گام برداریم و حرمت خانواده ی معظم شهدا، جانبازان و آزادگان را حفظ کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: امروز این جایگاه و آرامشی را که داریم مرهون خون پاک شهدا است و ان شاالله ما بتوانیم در این راه ثابت قدم و استوار باقی بمانیم و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.
در این دیدار خانواده شهدا با بیان خاطرات، چگونگی و محل شهادت آن عزیزان نام و یاد آنها را زنده نگه داشتند.
شایان ذکر است در این دیدار که با هدف زنده نگاه داشتن یاد شهدا بود از خانواده شهید ورزشکار امیر امیرگان 16ساله که در رشته جودو فعالیت داشته وعضو گردان غواصی بوده است و سال 64 در منطقه سقز به شهادت رسید و همچنین خانواده شهید ورزشکار علی کلوپ که 27 ساله در رشته باستانی ، رزمی و فوتبال فعالیت داشته است و سال 67 در عملیات مرصاد به مقام شهادت رسید با اهدا لوحی تقدیر و تشکر به عمل آمد

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار