همراه اول
27. بهمن 1397 - 13:06   |   کد مطلب: 34406
مسابقات نجات‌غریق و غواصی قهرمانی در استان همدان برگزار شد
رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان همدان گفت: یک دوره مسابقات نجات‌غریق و غواصی قهرمانی در استان همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،سیروس سوریان با اشاره به برگزاری مسابقات نجات‌غریق و غواصی قهرمانی استان همدان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی نجات غرق و غواصی استان همدان به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، یادواره شهدای غواص و یادبود زنده‌یاد علی ترکمان منش در همدان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات ۹۰ ورزشکار از سراسر استان همدان روز گذشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در رشته غواصی و ماده ۳۳ متر آینا جمال جنانی موفق شد مدال طلا و عنوان قهرمانی این ماده را از آن خود کند و حسین چایانی و حبیب منوچهری به تربیت در رتبه‌های دوم و سوم ایستادند.

سوریان خاطرنشان کرد: در ماده تیمی اسکوبا، جمال جنانی و میثم رنجبر مقام اول، عادل خوشنودی و مسعود گمار رتبه دوم و سعید سخاوت و سجاد روزبهانی رتبه سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به نتایج مسابقات رشته نجات‌غریق بیان کرد: در مسابقات نجات‌غریق و در ماده ۶۶ متر با مانع سجاد رحیمی فرد اول شد و مسعود گمار و سینا علی بابایی در رتبه‌های بعدی جای گرفتند.

رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان همدان عنوان کرد: همچنین در ماده ۶۶ متر حمل مانکن امیرمهدی شجاعی قهرمان شد، سامان سخاوت به مدال نقره رسید و قاسم کاویانی نیز با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.

سوریان با اشاره به نتایج مجموع تیمی این مسابقات گفت: درمجموع امتیازات تیمی هیئت نجات‌غریق و غواصی همدان به سرپرستی امید فرزانه قهرمان شد.

وی یادآور شد: همچنین هیئت نجات‌غریق و غواصی ملایر به سرپرستی علی بهزادی به‌عنوان نایب‌قهرمانی رسید و تیم شهدای غواص به سرپرستی میثم رنجبر در رتبه سوم قرار گرفت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار