همراه اول
4. اسفند 1397 - 10:53   |   کد مطلب: 34429
کارکنان اداره کل ورزش و جوانان همدان از بدنه هیات های ورزشی خارج شدند
با دستور مدیرکل ورزش و جوانان و پایان مهلت یک ماهه، تمامی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان همدان که در بدنه هیات های ورزشی مشغول به فعالیت بودند از کار خود انصراف دادند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان همدان در نخستین روزهای کاری خود و در اولین نشست با هیات های ورزشی و در راستای تمرکز کارکنان در وظایف خود و جلوگیری از تاثیر علایق و تعصبات بر روی نظارت و ارزیابی ها و استقلال کارکنان، خواستار خروج کارکنان اداره کل کارکنان اداره کل ورزش و جوانان همدان از هیات های ورزشی استان شد و به این افراد مهلت یک ماهه داد تا از بدنه هیات های ورزشی خارج شوند.
حال پس از گذشت فرصت یک ماه و تععین شده از سوی مدیرکل ورزش و جوانان تمامی کارکنانی که در هیات های ورزشی به عنوان رئیس، نائب رئییس ، خزانه دار و دبیر فعالیت می کردند از بدنه هیات خارج شدند و جای خود را به افراد دیگر دادند.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این باره گفت: مهلت اعلام شده برای خروج کارکنان دستگاه ورزش از بدنه هیات ها تا پایان بهمن ماه جاری بوده است و هیچ یک از کارمندان از ابتدای اسفندماه امسال حق فعالیت در بدنه هیات های ورزشی را نخواهد داشت.
محسن جهانشیر افزود: از تمامی کارکنان اداره کل و شهرستانهای استان که خود را مکلف و پایبند به این قانون دانستند و از هیات های ورزشی خارج شدند تشکر و قدردانی می کنم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار