همراه اول
8. اسفند 1397 - 10:32   |   کد مطلب: 34440
جمع‌آوری بیش از 341 میلیون ریال درجشن گل‌ریزان ازدواج در نهاوند
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به برگزاری جشن گل‌ریزان مجمع خیرین ازدواج نهاوند، گفت: در این جشن افزون بر 341 میلیون ریال وجه نقد و غیر نقدی جمع‌آوری شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مهرداد سعدی نژاد در این خصوص، اظهار کرد: در دومین جشن گل‌ریزان مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند که با حضور خیران و همچنین امام‌جمعه، معاون فرماندار و برخی روسای ادارات شهرستان برگزار شد مبلغ 341 میلیون ریال وجه نقد جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این مقدار مبلغ سه میلیون و هفت‌صد هزار ریال به‌صورت ماهیانه و مادام‌العمر توسط پنج خیر به این مجمع اختصاص داده‌شده است، گفت: اهداء یک النگو طلا، تأمین یک جهیزیه کامل ،یک دستگاه تلویزیون و زیر تلویزیون و سه تخته پتو درجه‌یک از دیگر اقلام غیر نقدی بود که در دومین جشن گل‌ریزان جمع‌آوری‌شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به اینکه خوشبختانه اداره ورزش و جوانان شهرستان و همچنین مجمع خیرین ازدواج شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۲ پرونده جهت اعطای جهیزیه به نوعروسان تشکیل‌شده است، گفت: از این تعداد ۷۹ سرویس جهیزیه به مبلغ ۳ میلیارد و ۲۵۰ هزار ریال هزینه شده است که مابقی این جهیزیه به افرادی که ثبت‌نام نموده‌اند تا پایان سال اعطا می‌شود.
وی با اشاره به اعزام ۲۸ نفر از زوجین جوان نهاوندی به مشهد مقدس به‌صورت رایگان، گفت: خوشبختانه در بحث جوانان و خصوصاً مجمع خیرین ازدواج اقدامات خوب و ارزنده در راستای تسهیل در این امر مهم انجام‌شده است.
سعدی نژاد با اشاره به اینکه مراسم گل‌ریزان مجمع خیرین ازدواج با حضور خیرین به‌صورت فصلی انجام می‌شود، گفت: در این راستا نیز با هماهنگی‌ها و تعاملات صورت گرفته توانسته‌ایم با دفترخانه‌های رسمی ازدواج تعامل ایجاد کنیم و امروز سه دفترخانه ازدواج مراسم عقد زوجین را به‌صورت رایگان انجام می‌دهد.
وی هماهنگی با گل‌فروش جهت تزئینات رایگان ماشین عروس، آتلیه و غیره را جهت خدمات رایگان را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه عنوان کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار