همراه اول
21. اسفند 1397 - 13:12   |   کد مطلب: 34481
تجلیل از علی‌اکبر احمدوند قهرمان فوتسال آسیا در نهاوند برگزار شد
با حضور جمعی از مسئولین شهرستان مراسم تجلیل از علی‌اکبر احمدوند قهرمان فوتسال ناشنوایان آسیا در نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،و به نقل از شهرستان نهاوند، صبح امروز در مراسمی با حضور امام‌جمعه، معاون فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس هیئت فوتبال و جمعی از پرسنل اداره ورزش و جوانان نهاوند با خانواده محترم علی‌اکبر احمدوند قهرمان فوتسال ناشنوایان آسیا و فرزند شهید والامقام علی احمدوند که در مسابقات فوتسال ناشنوایان آسیا موفق به کسب عنوان برتر شد تجلیل شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی با تأکید بر اینکه پیروزهای و توفیقات ما نتیجه اعمال و اقدامات است و هیچ ارتباطی به شانس و این مسائل ندارد، اظهار کرد: خوشبختانه همچنان که مشاهده می‌کنید در خانواده‌ای همچون علی‌اکبر فرزندان با توجه به آموزه‌های دینی راه درست را انتخاب کرده و به تعالی می‌رسد اما متأسفانه در برخی خانواده به علت متزلزل بودن خانواده و مسائلی از دست فرزندان به بیراهه کشیده می‌شوند.
وی بابیان اینکه آینده ایران اسلامی به دست جوانان و نوجوانان کشور است، اظهار کرد: در بیانیه کلیدی مقام معظم رهبری به مسائل بسیار مهم و کلیدی پرداخته‌شده لذا جوانان ما در هر سطح و هر رشته‌ای برای پیاده‌سازی کردن این مهم باید تلاش کنند چراکه هرکس به‌اندازه توانایی‌اش در این حوزه وظیفه دارد.
در ادامه نیز مهرداد سعدی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند ضمن تبریک قهرمانی تیم فوتسال ناشنوایان جمهوری اسلامی، گفت: خداوند را شاکریم که ایران اسلامی همواره با جوانان مؤمن، انقلابی و ورزشکار خود امروز در سطوح مختلف ملی، آسیایی و جهانی حرف برای گفتن دارند.
وی بابیان اینکه ورزشکاران موفق نهاوندی از بعد از انقلاب تاکنون در آسیا و جهان 85 مدال طلا کسب کردند، گفت: امیدواریم این زنجیره اقتدار و مدال‌آوری توسط فرزندان برومند جمهوری اسلامی ایران همواره ادامه داشته باشد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار