همراه اول
26. اسفند 1397 - 0:40   |   کد مطلب: 34499
امام جمعه همدان در دیدار سپاهیان:
وظیفه امروز ما مرزبانی از اسلام و انقلاب است
حجت الاسلام و المسلمین شعبانی گفت: وظیفه امروز ما مرزبانی از اسلام است و باید بدانیم هدف یکی است و آن هم دفاع از انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،

 حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی، عصر امروز در دیدار با فرماندهان و پاسداران سپاه انصار الحسین (ع) همدان با تاکید بر این که مهم ترین جنگی که امروز با آن مواجه هستیم جنگ اعتقادی است، اظهار داشت: دشمنان امروز آرمان های امام(ره) را مورد هجوم قرار داده اند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: وظیفه امروز ما مرزبانی از اسلام است و باید بدانیم هدف یکی است و آن هم دفاع از انقلاب اسلامی است.

وی به توطئه های دشمنان اشاره کرد و گفت: زمانی در جنگ علیه ما هم دشمن مشخص بود و هم معبر ها و نقشه ها، اما امروز دشمن در تمام عرصه ها ورود کرده و در ابعاد مختلف به دنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی تاکید کرد: مهم ترین وظیفه هریک از ما این است که با یکدیگر همکاری داشته باشیم و در اوج هماهنگی با هم برای اسلام کار کنیم.

امام جمعه همدان، جوان گرایی و توجه به جوانان را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: بنده دست یاری خود را به سمت همه دوستان و افرادی که فکر می کنند راهکاری برای ارائه در این شرایط دارند، دراز می کنم.

وی ادامه داد: در صددیم تا قرارگاه فرهنگی بسیار قوی را ایجاد کنیم و در آن پذیرای شنیدن ایده ها و راه حل های جوانان استان دارالمومنین همدان باشیم.

نماینده ولی فقیه در همدان اظهار کرد: بنده سرباز اسلام هستم، لذا برای تقویت جبهه انقلاب اسلامی نیازمند یاری همه مردم و استفاده کردن از نصایح همه دوستان خواهم بود.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی در پایان تاکید کرد: تقویت جایگاه ولایت فقیه، به منزله تقویت اسلام و نظام و توجه به آرمان های شهدا است.

منبع:حوزه

انتهای پیام

 

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار