همراه اول
26. خرداد 1398 - 17:37   |   کد مطلب: 34509
جام نوروزی فوتبال با شرکت ۸۰ تیم در نهاوند برگزار می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: با حضور ۸۰ تیم از بخش‌ها و روستاهای مختلف نهاوند مسابقات فوتبال با عنوان «جام نوروزی» از اول فروردین ماه سال آینده در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مهرداد سعدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به منظور ایجاد نشاط و شور و شادی در بین جوانان مسابقات فوتبال جام نوروز همه ساله در مناطق مختلف شهرستان برگزار می‌شود که امسال این مسابقات با شرکت 80 تیم از روستاهای مختلف انجام خواهد شد.

وی افزود: بخشی از این مسابقات با شرکت 24 تیم در روستای جهان‌آباد انجام می‌شود که گروه‌بندی مسابقه انجام و از فردا رقابت‌ها آغاز می‌شود.

 رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند ادامه داد: در دیگر بخش‌های شهرستان نیز این مسابقات به میزبانی مراکز بخش‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات روستاهای شهرستان با استقبال چشمگیری برخودار است و خاطره‌ای به یادماندنی را برای شرکت‌کنندگان به یادگار می‌گذارد.

سعدی‌نژاد اضافه کرد: علاوه بر مسابقات فوتبال با همکاری اداره میراث فرهنگی بازی‌های بومی محلی در مناطق گردشگری نهاوند که برنامه نوروزگاه در آنجا اجرا می‌شود برگزار خواهد شد.

وی افزود: بازی‌های بومی و محلی یکی از جذابترین برنامه هایی است که در سراب‌های نهاوند برگزار میشود و مورد توجه گردشگران و مسافران قرار می‌گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از برگزاری جشنواره اسب دوانی در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اسب‌دوانی در این شهرستان از طرفداران زیادی برخوردار است برای چهارمین سال متوالی جشنواره اسب سواری با شرکت ده‌ها سوارکار از نقاط مختلف شهرستان و سایر شهرهای همجوار در روز نهم فروردین برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار