همراه اول
8. فروردين 1398 - 20:28   |   کد مطلب: 34545
«تساوی» معرفی رئیس تکواندو همدان را به سال 98 موکول کرد
مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان همدان برگزار شد اما با توجه به آرای مساوی دو کاندیدا، مقرر شد این مجمع در زمان دیگری برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،ظهر امروز مجمع انتخاباتی رئیس هیات تکواندوی استان همدان با حضور دبیر فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، نماینده مربیان،‌ داوران، ورزشکاران و سایر اعضای مجمع در سالن کنفرانس استادیوم شهید شمسی‌پور همدان برگزار شد.

مدیرکل ورزش ‌و ‌جوانان استان همدان در ابتدای این مجمع گفت: تکواندوی همدان جایگاه خوبی در کشور دارد اما نباید به این میزان بسنده کرد و باید جایگاه این رشته در کشور ارتقا یابد.

محسن جهانشیر خواستار همدلی بین اعضای هیات تکواندوی استان شد و افزود: تکواندو در سال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی کسب کرده که در صورت همدلی و تلاش هرچه بیشتر اعضای هیات، شاهد رشد و پیشرفت بیشتر این رشته ورزشی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: انتظار ما از هیات‌های ورزشی به خصوص تکواندو کسب رتبه نخست در همه زمینه‌هاست و باید به حدی تلاش کنیم در مسابقات سایر تیم‌ها برای جایگاه دومی رقابت کنند.

در این مجمع نامزدهای انتخاباتی هفت نفر بودند که دو نفر قبل از برگزاری مجمع انصراف خود را اعلام کردند و حمزه خانجانی، رضا صفرخانیان، علی سهیلی، رسول فروغی و احسان قنبری به عنوان نامزدهای باقی‌مانده در این مجمع شرکت و در طول برگزاری مجمع برنامه‌های خود را در حضور اعضای مجمع بیان کردند.

سپس خانجانی، سهیلی و صفرخانیان هم کناره‌گیری خود را از انتخابات اعلام کردند تا رقابت مجمع با دو کاندیدا به کار خود ادامه دهد.

در پایان مجمع انتخاباتی و در غیاب یکی از رای‌دهندگان، از 16 رای ماخوذه قنبری و فروغی هر کدام هشت رای کسب کردند.

به این ترتیب مقرر شد با توجه به آرای مساوی دو کاندیدا، در اسرع وقت سرپرست برای این هیات زمان تعیین و مجمع مجددا در ابتدای سال آینده برگزار شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار