همراه اول
16. فروردين 1398 - 14:02   |   کد مطلب: 34568
بازدید 140 نفر از ورزشکاران بسیجی همدانی از مناطق عملیاتی جنوب
140 نفر از ورزشکاران بسیجی استان همدان به همراه خانواده‌های خود از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید و با آرمانهای شهدا تجدید بیعت کردند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مهدی بابایی با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور ویژه مربیان، قهرمانان و ورزشکاران استان همدان، اظهار داشت: در نورز امسال 140 نفر از ورزشکاران استان همدان به همراه خانواده‌های خود در مدت چهار روز از یادمان‌های عملیاتی جنوب بازدید به عمل آوردند.
وی با بیان اینکه بازدید از مناطق عملیاتی، هرساله مورد استقبال ویژه‌ای از ورزشکاران قرار می‌گیرد، گفت:هدف از این حضور، ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و ایستادگی شهدا است.
بابایی افزود: ورزشکاران بسیجی استان همدان در قالب سه کاروان از مناطق عملیاتی جنوب مانند یادمان دوکوهه ،هویزه، هور، معراج الشهدا، اروندکنار، کربلای۴، نهرخین و شلمچه، شهدای ذوالفقاری،موزه دفاع مقدس، نمایشگاه موشکی بیت المقدس در اهواز و زیارت حضرت دانیال نبی (ع)بازدید به عمل آوردند.
مسئول بسیج ورزشکاران استان همدان خاطرنشان کرد: ورزشکاران نیاز دارند که در طول سال با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، روحشان را معنوی‌تر کنند و منش پهلوانانه شهدا را سرمشق و الگوی خود قرار دهند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار