همراه اول
20. فروردين 1398 - 12:09   |   کد مطلب: 34591
بزرگترین حافظ کشور سپاه است / بزرگترین تروریست دنیا امریکا و هم پیمانانش هستند
دارنده مدال نقره المپیک 2004 آتن گفت: بزرگترین حافظ مملکت ما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و ما هر چه داریم از امنیت و آرامش از تلاش شبانه روزی بسیج و سپاه است که همچون دو برادر پشت هم هستند و خدمات صادقانه ارائه می دهند .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مسعود مصطفی جوکار چهره ورزشی سرشناس همدان در گفتگو با خبرنگار نافع با تبریک روز پاسدار و گرامی داشت میلاد امام حسین(ع)، اظهار کرد:جامعه ورزشی و ورزشکاران اقدام دولت ترامپ در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی را محکوم می کنند.

وی ادامه داد: بزرگترین تروریست دنیا امریکا و متحدانش هستند که در منطقه آشوب و خونریزی به راه می اندازند و بر کسی پوشیده نیست .

 

جوکار بیان کرد: بزرگترین حافظ مملکت ما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و ما هر چه داریم از امنیت و آرامش از تلاش شبانه روزی بسیج و سپاه است که همچون دو برادر پشت هم هستند و خدمات صادقانه ارائه می دهند .

 

دارنده مدال نقره المپیک 2004 آتن عنوان کرد: در مشکلات سیل و حوادث طبیعی تصاویر و خدماتیکه به مردم داده می شود همه چیز مشهود و قابل لمس است و نیازی به توضیح نیست نیروهای بسیج و سپاه در استان های سیل زده پا به پای مردم در میدان جهادی آماده ارائه خدمات و در همه حال حافظ منافع مردم هستند .

 

وی با آرزوی سلامتی برای مردم ایران گفت: امیدوارم سختی های سیل را مثل همیشه با وحدت و یکپارچگی کنار بگذاریم و 11ماه باقی مانده از سال را خنده بر لبان هموطنان مان ببینیم .

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار