همراه اول
27. فروردين 1398 - 11:05   |   کد مطلب: 34615
شکوه حجاب در پیاده روی بزرگ نسل ظهور / حضور بانوان قهرمان حجاب و عفاف در پیاده روی
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان از پیاده روی بزرگ نسل ظهور با حضور سردمداران ورزشی حجاب در صف اول این پیاده روی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،شهلا شیخعلیان در گفتگو با خبرنگار ما، اظهارداشت: به مناسبت نیمه شعبان پیاده روی بزرگ نسل ظهور با حضور بانوان محجبه همدانی برگزار می شود .

وی ادامه داد: این پیاده روی ویژه خواهران و با هدف ترویج فرهنگ مهدویت  و ایجاد نشاط و تعالی در بین بانوان و خانواده ها برگزار می شود که صدا و سیما و هیات همگانی و شهرداری و تربیت بدنی و هلال احمر و ارشاد و سازمان تبلیغات و اوقاف در این برنامه مشارکت دارند.

شیخ علیان عنوان کرد: برنامه یکم اردیبهشت ماه  از ساعت 9 صبح و از شاهزاده حسین به سمت میدان قایم و در انتها به باغ موزه ختم می شود که در بین راه برنامه های فرهنگی متنوعی برای بانوان داریم .

 

10میلیون ختم صلوات در پیاده روی نسل ظهور

 

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه همدان با اشاره به حضور ورزشکاران و هنرمندان همدانی در این برنامه افزود: دو بانوی ورزشکار و سردمداران ورزش بانوان در رشته تیراندازی که قهرمانان حجاب و عفاف در کاروان المپیک بودند و مانند نگینی در دنیا درخشیدند در صف اول این پیاده روی بزرگ حضور دارند .

وی بیان داشت: در بین مسیر 12 غرفه از فعالیت ها و دستاوردهای بانوان شاغل خانگی داریم .

شیخ علیان گفت: افتتاحیه این مراسم با اهدای تاج گل بزرگی به مقبره شاهزاده حسین آغازمی شود و در پایان در موزه دفاع مقدس جوایز نفیسی همچون کارت هدیه 5 و 3 میلیون تومانی و 10 کمک هزینه عتبات عالیات و مشهد مقدس و بن خرید کالا از فروشگاه های همدان و لوازم خانگی و رزشی  به قید قرعه به بانوان اهدا می شود .

 

نافع
انتهای پیام/ا

شکوه حجاب در پیاده روی بزرگ نسل ظهور / حضور بانوان قهرمان حجاب و عفاف در پیاده روی

دیدگاه شما

آخرین اخبار