همراه اول
28. فروردين 1398 - 11:14   |   کد مطلب: 34620
بیشترین موفقیت چهل سال اخیر انقلاب مربوط به جوانان بوده است
آزادبخت گفت: بیشترین موفقیت چهل سال اخیر انقلاب مربوط به جوانان بوده است و جوانان در پیروزی انقلاب و هشت دفاع مقدس و دیگر عرصه ها نقش مهمی داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،معاون سیاسی وامنیتی استاندار همدان در جشن روز جوان گفت: بیشترین موفقیت چهل سال اخیر انقلاب مربوط به جوانان بوده است و جوانان در پیروزی انقلاب و هشت دفاع مقدس و دیگر عرصه ها نقش مهمی داشته اند. 
وی با بیان اینکه جوانان در همه صحنه ها نقش آفرین بودند و باید ازاین فرصت کم نظیر استفاده کردافزود: در دفاع مقدس جوانان حماسه ساز شدند و افتخارآفریدند و باید این الگو ها راقدربدانیم .
آزادبخت با اشاره به بیانیه رهبر انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید زیادی بر نقش جوانان شده است و جوانان محور اصلی بیانیه «گام دوم انقلاب» هستند و رهبر معظم انقلاب برای گام دوم ماموریت‌هایی را به جوانان داده اند.
وی تصریح کرد: جوانان محور اصلی این بیانیه هستند و رهبر انقلاب برای گام دوم ماموریت‌هایی از جمله تلاش برای توسعه و گسترش علم و پژوهش، معنویّت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزّت ملّی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی به آن‌ها دادند.
معاون سیاسی وامنیتی استاندار همدان ادامه داد: رهبر انقلاب به نسل جوان اعتماد و اعتقاد ویژه‌ای دارند و معتقدند که آینده انقلاب و ایران با تلاش و کوشش این قشر رقم می‌خورد و محور تحقق نظام پیشرفته‌ی اسلامی جوانان هستند.
آزادبخت با اشاره به اینکه توجه به جوانان موردتاکید استاندار و ازبرنامه های دولت تدبیر وامیداست گفت: جوان اسلامی داری شور وشعور است و این دوران بستری برای رسیدن به کمال وعقلانیت است 

دیدگاه شما

آخرین اخبار