همراه اول
28. فروردين 1398 - 11:16   |   کد مطلب: 34621
تست گیری از نفرات منتخب المپیاد استعدادهای برتر
با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تست گیری از نفرات منتخب المپیاد استعدادهای برتر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تست گیری از نفرات منتخب المپیاد استعدادهای برتردر پایگاه قهرمانی همدان آغاز شد.
مدیر پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان در این مراسم اظهار داشت: نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش در 77 رشته ورزشی با حضور 20 هزار ورزشکار طی دو هفته برگزار و 1569 مدال قهرمانی بین ورزشکار توزیع شد.
وی گفت: ورزشکاران همدانی در این رقابتها 26 مدال رنگارنگ را کسب کردند و جند ورزشکار هم در بین نفرات برتر و منتخب قرار گرفتند.
علی ضمیری کامل تصریح کرد: در نهایت پس از پایان المپیاد، 70 استعداد برتر در 23 رشته ورزشی در همدان شناسایی شدند که بیشترین تعداد ورزشکار به هیات دوومیدانی با 11 ورزشکار می باشد.
وی افزود: پس از اتمام المپیاد طبق دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان اقدام به تشکیل پرونده الکترونیکی برای منخبین این المپیاد کردیم.
مدیر پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: این 70 نفر باید برای حضور در جمع برترین ها و معرفی به فدراسیون های مربوطه در تست های آمادگی جسمانی و قلبی عروقی که زیر نظر کارشناسان پایگاه قهرمانی و پزشکان معتمد برگزار می شود شرکت کنند.
وی افزود: تست گیری و غربال گری استعدادهای برتر تا اواسط اردیبهشت ماه ادامه خواهد شد و در نهایت نفراتی که بتوانند تست های آمادگی جسمانی و قلبی و عروقی را با موفقیت سپری کنند به وزارت ورزش و جوانان معرفی می شوند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار