همراه اول
8. ارديبهشت 1398 - 8:47   |   کد مطلب: 34667
حضور رییس و دبیر هیئت گلف همدان در مسابقات جام گلف دیپلمات ها
با دعوت رسمی فدراسیون گلف ایران رییس و دبیر هیئت گلف همدان از مسابقات جام گلف دیپلمات ها در مجموعه ورزشی انقلاب تهران بازدید کردند .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، با دعوت رسمی فدراسیون گلف ایران رییس و دبیر هیئت گلف همدان از مسابقات جام گلف دیپلمات ها در مجموعه ورزشی انقلاب تهران بازدید کردند . 
سمیرا حسینی بیان کرد : 
این مسابقات با استقبال پر شور سفرا کاردان ها و نمایندگان سیاسی اقتصادی و فرهنگی سفارت خانه های 30 کشور برگزار شد که رییس و دبیر هیئت گلف همدان از نزدیک با ایشان ملاقات داشته و ضمن معرفی سایت تخصصی مینی گلف همدان و عنوان این موضوع که شهر همدان علاوه بر داشتن جاذبه های گردشگری فراوان به عنوان قطب آموزش رشته بهکاپ در جهان ثبت شده است از آنها دعوت شد در تابستان سالجاری از امکانات و فعالیت های هیئت گلف همدان از نزدیک بازدید کنند .
همچنبن حسینی افزود : ژاک ورنر سفیر کشور هلند از یادگیری رشته ورزشی بهکاپ در همدان استقبال کرد و جان گرین سفیر انگلیس نیز در مورد تاثیر گلف در دیپلماسی بین کشور ها اظهار کرد : گلف سیاست و سیاست گذاری نیست اما ورزشی است که افراد را از جاهای مختلف گرد هم می آورد . 
در پایان حسینی خاطر نشان کرد : در مراسم اختتامیه این مسابقات که در رستوران گردان برج میلاد برگزار گردید برانوش نیک بین مدیر کل حوزه وزارتی احمدی معاونت فرهنگی فرامرزیان معاونت توسعه مدیریت وزارت ورزش و جوانان اعضاء هیئت رییسه مجلس ریاست سازمان جوانان و ریاست جمعیت داوطلبان هلال احمر نیز حضور داشتند .

دیدگاه شما

آخرین اخبار