همراه اول
8. ارديبهشت 1398 - 8:56   |   کد مطلب: 34669
جوانان، ظرفیت های امید بخش برای آینده مدیریتی جامعه هستند
محرم روزبه در شب همدان فستیوال منطقه ای زاگرس جوان در کردستان گفت: جوانان ظرفیت امید بخش برای آینده مدیریتی جامعه هستند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،محرم روزبه گفت: با اعتماد به مجمع جوانان استان و سمن ها در راستای رویکرد دولت تدبیر و امید در جهت اعتبار بخشی به جایگاه جوانان در تصمیم گیری ، تصمیم سازی و امور اجرایی حوزه های مربوط به جوانان،ظرفیت امید بخش آینده مدیریتی کشور را مشاهده کردیم.
وی افزود: در راستای ساماندهی فعالیتهای نظام مند جوانان در قالب تشکلهای مردم نهاد و بهره از ظرفیت جوانان در مشاوره و اجرای برنامه ها گامهای مستحکمی برداشته و با ثبت بیش از ۱۰۰ سمن بدنبال اعتبار بخشی و اعتماد به جوانان حرکت میکند.

فستیوال منطقه ای زاگرس جوان با حضور استان های کردستان،آذربایجان شرقی، همدان، لرستان، کرمانشاه و ایلام در شهر سنندج و با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و فرست معرفی آداب و سنن،ظرفیتهای فرهنگی، گردشگری،صنایع دستی برگزار می شود،که در شب همدان با برگزاری برنامه های موسیقی سنتی و محلی گروه موسیقی آیین،نمایش طنز،مسابقه، آکروباتی و استناد آپ کمدی شاهد استقبال مردمی از حضور پررنگ هنرمندان و ورزشکاران استان همدان بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار