همراه اول
8. ارديبهشت 1398 - 8:57   |   کد مطلب: 34670
جوانان همدانی مصداق فعل همدلی و مهربانی در فستیوال زاگرس جوان
دبیر مجمع جوانان استان همدان گفت جوانان همدانی به عنوان نمایندگان شایسته این استان، فعل همدلی و مهربانی را در فستیوال منطقه ای زاگرس جوان که به میزبانی استان کردستان درحال برگزاری است را صرف کردند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مهدی شریفی گفت: فستیوال منطقه ای زاگرس جوان که به میزبانی استان کردستان برگزار می شود در راستای آشنایی با ظرفیتها و پتانسیل های فرهنگی ،اجتماعی،گردشگری،صنایع دستی، سنت ها و آیین های بومی محلی استان های زاگرس نشین از جمله کردستان، آذربایجان شرقی، همدان، لرستان، کرمانشاه و ایلام در شهر سنندج در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: آنچه نقطه بارز و صرف فعل مهربانی و همدلی است را توسط نمایندگان استان همدان دیدیم،چرا که با توجه به وقایع مربوط به سیل در استان لرستان،این استان امکان حضور در برنامه را نیافت و جوانان همدانی اقدام به آماده سازی نمایشگاه و غرفه استان لرستان در فستیوال کردند.
جوانان استان همدان یکی از گروه های کامل و حاضر از ابتدای بحران سیل برای امداد به استان لرستان بودند و بیش از ۲۰۰ میلیون ریال کمک نقدی توسط سمنهای جوانان همدان اهدا شد.

این فستیوال در جهت همگرایی جوانان و آشنایی آداب ، سنن و فرهنگ بومی محلی زاگرس نشینان از ۴ اردیبهشت آغاز شده و تا ۹ این ماه ادامه دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار